پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۸:۴۷
دفاعی نظامی - کد خبر : 15792
شنبه، ۲۱ اسفند، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

نیروی انسانی از هر سلاحی کارآمدتر است

امیر عزیز نصیرزاده گفت: امروز در دنیا قدرت حرف اول را می‌زند و بدون قدرت نمی‌توان در برابر تهاجمات ایستادگی کرد.

نیروی انسانی از هر سلاحی کارآمدتر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر عزیز نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در شورای عالی فرماندهان نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان غیور این نیرو با اشاره به اهمیت و کلیدی بودن نقش مدیریت‌ها گفت: امروز ما در عصری قرار گرفته‌ایم که اطلاعات، ارتباطات، علم و دانش، مدیریت و فناوری‌ها حرف اول را می‌زند؛ بنابراین باید تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم در هر پست و مقامی دستاوردها و عملکردهای مثمر ثمری را از خود به جای بگذاریم و از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم. بدون شک برای تحقق چنین اهدافی، تقسیم کار مدیریت می‌تواند یکی از اثرگذارترین مولفه‌ها باشد.

وی با اشاره اهمیت تربیت نیروی انسانی اظهار داشت: یکی از حیاتی‌ترین وظایف هر مدیر، تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه بدون تردید نیروی انسانی می‌تواند از هر سلاحی کارآمدتر باشد. از این رو شما فرماندهان و مدیران عالی‌رتبه باید بر روی جوانان تمرکز کامل داشته باشید و زمینه‌های ارتقا آنها را در تمامی حوزه‌ها به خصوص حوزه‌های فرهنگی و توانمندسازی فراهم کنید.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز نسل جدیدی از جوانان توانمند و متعهد، وظیفه مدیریت نیروی هوایی را برعهده دارند که این نقطه عطف و شروع جدیدی برای این نیرو است؛ بنابراین باید این نعمت الهی را قدر بدانیم و تمام تلاش خود را در راستای ارتقای روزافزون قدرت هوایی کشور به کار گیریم.

امیر نصیرزاده عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به دنبال توطئه‌چینی و صدمه‌زدن به ایران هستند و یکی از مهم‌ترین عرصه‌های ورود آنها از طریق تهاجم فرهنگی است؛ بنابراین برای خنثی‌سازی و مقابله با اینگونه تهدیدات و تهاجمات، باید گوش به فرمان مقم معظم رهبری  باشیم و براساس منویات ایشان در ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی، بر تبیین عملکردها و دستاوردهای این نیرو پس از انقلاب اسلامی و شناساندن این دستاوردها به ملت شریف ایران تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی گفت: امروز در دنیا قدرت حرف اول را می‌زند و بدون قدرت نمی‌توان در برابر تهاجمات ایستادگی کرد؛ بنابراین ما باید در هر زمینه‌ای به دنبال ارتقای قدرت و توانمندی‌های خود باشیم و قانع به آنچه امروز در دسترس داریم نباشیم. باید متناسب با پیشرفت‌ها و رشد علوم و به صورت هدفمند قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم کشوری مقتدرتر و توانمندتر در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز ما نیاز به یک مدیریت کارآمد و خاص داریم، مدیریتی که بتواند نقشی پدرانه و برادرانه در قبال مجموعه خود داشته باشد و با استفاده از ارتباطات، اثرگذاری خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشیم. در مدیریت کلان تفکر راهبردی مقوله‌ای بسیار مهم و کلیدی است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!