شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۴:۴۷
اروپا و آمریکا - کد خبر : 11313
شنبه، ۰۹ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

نگرانی امریکا در واکنش به انفجار کشتی صهیونیستی

شبکه المیادین، در گزارشی از حادثه کشتی صهیونیستی در سواحل کشور عمان، به نقل از یک شرکت امنیت دریایی به نام «دریاد گلوبال» اعلام کرده که حمله با استفاده از یک پهپاد صورت گرفته است.

نگرانی امریکا در واکنش به انفجار کشتی صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به انفجار کشتی صهیونیستی در دریای عمان گفته است؛ با بازماندگان قربانیان حمله اخیر به کشتی "مرسر استریت" در دریای عمان ابراز همدردی داریم و از وقوع چنین حمله‌هایی به شدت نگران هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حساب توییتری خود گفت که آمریکا برای کمک‌رسانی و یافتن واقعیت‌ها با شرکای بین‌المللی خود در حال همکاری است.

جالینا پورتر معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در نشستی تلفنی با خبرنگاران آمریکایی گفت که کشورش از گزارش ها مبنی بر حمله به یک نفتکش اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان بسیار نگران است و وضعیت را از نزدیک زیر نظر دارد.

خبرگزاری رویترز به نقل از شرکت کشتیرانی صهیونیستی «زودیاک ماریتیم» نوشت: دو خدمه از کشتی حادثه دیده در نزدیک عمان کشته شده اند.

در همین حال،‌ شبکه المیادین، در گزارشی از حادثه کشتی صهیونیستی در سواحل کشور عمان، به نقل از یک شرکت امنیت دریایی به نام «دریاد گلوبال» اعلام کرده که حمله با استفاده از یک پهپاد صورت گرفته است.

شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت امنیت دریایی مدعی شده است که کشتی یاد شده هدف دو حمله قرار گرفته است که ماهیت حمله دوم هنوز مشخص نیست. هنوز جزئیات کاملی در باره حادثه کشتی صهیونیستی از سوی منابع رسمی منتشر نشده است و جزییات آن، از صبح امروز به صورت قطره چکانی در رسانه ها پخش شده است.

سازمان بازرگانی دریایی ارتش انگلستان پیش از این در بیانیه کوتاهی گفته بود که این حادثه اواخر پنجشنبه شب در شمال شرقی جزیره "مصیره" کشور عمان و در فاصله نزدیک به ۳۰۰ کیلومتری مسقط پایتخت این کشور واقع در شبه جزیره عربی رخ داده و انگیزه آن، دزدی دریایی نبوده است.

درحالی که وزارت دفاع انگلیس کشتی هدف قرار گرفته در سواحل عمان را در مالکیت رژیم صهیونیستی دانسته بود، رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مالکیت "این کشتی ژاپنی است و توسط یک شرکت اسرائیلی به مالکیت «ایان عوفر» بازرگان اسرائیلی اداره می شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!