جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۰:۳۹
ورزشی - کد خبر : 4750
يكشنبه، ۲۲ تير، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

نگاهی به نتایج دیدارهای مهم در فوتبال اروپا؛ جهانبخش بالاخره به میدان رفت!

اما تیم برایتون که علیرضا جهانبخش بازیکن ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در مقابل منچسترسیتی حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد

نگاهی به نتایج دیدارهای مهم در فوتبال اروپا؛ جهانبخش بالاخره به میدان رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های فوتبال در لیگ های معتبر اروپایی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و تیم های مدعی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کنند. شب گذشته هم دیدارهایی مهم و حساس برگزار شد که در ادامه به نتایج آن دیدارها خواهیم پرداخت.

سری‌آ ایتالیا؛ فرار یوونتوس از شکست با پنالتی های رونالدو

از هفته سی و دوم رقابت های سری‌آ ایتالیا تیم های یوونتوس و آتالانتا در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. نیمه نخست این دیدار با گلزنی "زاپاتا" برای آتالانتا به سود میهمان به پایان رسید، در نیمه دوم اما ابتدا "رونالدو" از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در ادامه این تیم میهمان بود که در دقیقه 80 توسط "مالینوفسکی" به گل دوم دست پیدا کرد، این پایان کار نبود و در دقیقه 89 یوونتوس بازهم صاحب ضربه پنالتی شد تا "رونالدو" بار دیگر گلزنی کرده و بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد. 

اما تیم لاتزیو که جدی ترین رقیب بانوی پیر برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می رفت در ادامه نتایج ضعیف خود اینبار هم مقابل ساسولو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در این دیدار ابتدا لاتزیو توسط "آلبرتو" به گل رسید اما در ادامه این ساسولو بود که توسط "راسپادوری" و "کاپوتو" دو گل به ثمر رساند و برنده دیدار شد. در دیگر دیدار مهم لیگ ایتالیا، تیم رم موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد برشا عبور کرده و امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا بماند. 

در جدول سری آ تیم یوونتوس با 76 امتیاز در صدر قرار دارد، لاتزیو با 65 امتیاز دوم است و تیم اینتر با 65 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

لالیگا اسپانیا؛ برتری دشوار بارسلونا مقابل رقیب انتهای جدولی

تیم بارسلونا که شب گذشته در زمین وایادولید به مصاف این تیم رفته بود درنهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کند. تک گل بارسلونا در این دیدار را "ویدال" در دقیقه 15 و روی ارسال پاس "مسی" به ثمر رساند، لیونل مسی با این پاس گل تعداد پاس گل های خود در این فصل را به عدد 20 رساند و به اولین بازیکن لالیگا تبدیل شد که در یک فصل هم از نظر تعداد گل و هم پاس گل به 20 می رسد. بارسلونا با این برد 79 امتیازی شده و باتوجه به یک دیدار بیشتر نسبت به رئال مادرید در فاصله 1 امتیازی این تیم رده دوم خود را حفظ کرد. 

لیگ جزیره؛ شکست سنگین برایتون در حضور جهانبخش

از هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم های چلسی و شفیلدیونایتد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر تیم شفیلد به پایان رسید. شاگردان لمپارد که رقابت سختی را با تیم های لسترسیتی و منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند با این شکست جایگاه سوم خود را در خطر می بینند. چلسی با 60 امتیاز در رده سوم قرار دارد و تیم های لسترسیتی با 59 و منچستریونایتد با 58 چهارم و پنجم هستند و درصورت پیروزی در این هفته جای چلسی را خواهند گرفت. 

اما تیم برایتون که "علیرضا جهانبخش" بازیکن ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در مقابل منچسترسیتی حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد. جهانبخش درحالی که تیمش 4 بر صفر عقب بود در دقیقه 69 وارد زمین شد، گل های شاگردان پپ در این دیدار را "استرلینگ" 3 گل، "گابریل ژسوس" و "برناردو سیلوا" به ثمر رساندند. سیتی با این نتیجه جایگاه دومی خود را با 72 امتیاز تثبیت کرد و برایتون 36 امتیازی باقیماند. 

در دیگر بازی مهم لیگ جزیره، تیم لیورپول که قهرمانی را ازآن خود کرده است در مقابل برنلی به نتیجه تساوی رضایت داد، دی این دیدار ابتدا "رابرتسون" برای لیورپول گلزنی کرد اما در ادامه "رودریگز" کار را به تساوی کشاند، لیورپول با 93 امتیاز در صدر قرار دارد و برای رسیدن به رکورد 100 امتیاز در یک فصل تلاش می کند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!