چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۸:۰۳
ورزشی - کد خبر : 4807
شنبه، ۲۸ تير، ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳

نگاهی به دیدار های شب گذشته لیگ برتر فوتبال؛ از برتری استقلال تا شکست سپاهان

استقلال با کسب این پیروزی 41 امتیازی شده و به رده پنجم صعود کرد

نگاهی به دیدار های شب گذشته لیگ برتر فوتبال؛ از برتری استقلال تا شکست سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس شب گذشته ادامه یافت. در دیدارهای حساس تیم تراکتور موفق شد از سپاهان را از پیش رو بردارد و استقلال سرانجام در لیگ با کرونا به برتری دست پیدا کرد. 

تراکتور دیدار 6 امتیازی را برد

تیم های تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار 6 امتیازی با برد تراکتور به اتمام رسید. در این دیدار ابتدا تیم میزبان بود که توسط "حاج صفی" به گل رسید، کاپیتان تراکتور که سابقه حضور در سپاهان را هم دارد با شوتی دیدنی و مهارنشدنی دروازه سپاهان را گشود. در ادامه زردپوشان اصفهان توسط "سروش رفیعی" که بازیکن سابق تراکتور محسوب می شود به گل مساوی رسیدند، این پایان کار در نیمه نخست نبود و در لحظات پایانی "اسدی" روی ارسال حاج صفی گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

در نیمه دوم تیم میهمان برای جبران نتیجه به آب و آتش زد، سپاهان موقعیت های خوبی را روی اشتباه فردی بازیکنان تراکتور به دست آورد اما موفق به گلزنی نشد. درنهایت این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتور به اتمام رسید تا روزهای بد قلعه نویی در سپاهان ادامه داشته باشد. تراکتور با این برد 44 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد، سپاهان هم 42 امتیازی باقی ماند تا در ادامه لیگ برای کسب سهمیه تلاش کند. 

استقلال در آبادان به برتری رسید

صنعت نفت آبادان که در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان استقلال بود مقابل این تیم با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد، در این دیدار ابتدا "دیاباته" در دقیقه 29 برای استقلال گلزنی کرد و نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید. در نیمه دوم تیم میزبان تلاش های خود برای رسیدن به گل مساوی را افزایش داد و موقعیت های خوبی هم ایجاد کرد که واکنش های دروازبان استقلال مانع از گلزنی نفتی ها شد. 

در دقایق پایانی نیمه دوم و درحالی که بازیکنان نفت در زمین استقلال بودند، ارسلان مطهری در موقعیتی خوب صاحب توپ شد تا درنهایت گل دوم استقلال را وارد دروازه میزبان کند. شاگردان مجیدی با این نتیجه نخستین برد خود را در لیگ کرونایی جشن گرفتند، استقلال با کسب این پیروزی 41 امتیازی شده و به رده پنجم صعود کرد در مقابل تیم نفت آبادان هم با 37 امتیازی که از قبل داشت به رده هفتم تنزل پیدا کرد. 

شهرخودرو فرصت سوزی کرد

تیم شهرخودرو که با سرمربی جدید خود مقابل پارس جنوبی جم قرار گرفته بود با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد. در این دیدار که به میزبانی پارس جم برگزار می شد ابتدا تیم شهرخودرو توسط "قاضی" به گل اول دست پیدا کرد. در ادامه اما این تیم میزبان بود که دو مرتبه توسط "گرامی" در دقیقه 40 و "آریاکیا" در دقیقه 44 به گل دست پیدا کرد تا با برتری راهی رختکن شوند. 

نیمه دوم هم موقعیت چندانی نصیب دوتیم نشد تا همان نتیجه 2 بر یک به سود پارس جنوبی جم پابرجا بماند، شهرخودرو با این شکست بدموقع فرصت رسیدن به رده دوم را از دست داد و با 42 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داد. تیم پارس جم هم با 24 امتیاز به رده دوازدهم رسید تا از منطقه سقوط فاصله گرفته باشد.

برد پرگل گل گهر و توقف پیکان

در دیگر بازی های شب گذشته، تیم گل گهر که در غیاب سرمربی خود مقابل شاهین بوشهر قرار گرفته بود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست پیدا کند. گل های میزبان را "زنده روح" ، "شاکری"،"محمودآبادی" و "گادوین منشا" به ثمر رساندند، گل گهر با این برد 22 امتیازی شده و رده سیزدهم را به خود اختصاص داد. تیم شاهین هم با 17 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و به سقوط نزدیک تر شد. 

اما پیکان که در دو هفته گذشته موفق به پیروزی شده بود در دیدار مقابل سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد، پیکان با 22 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد وسایپا 23 امتیازی دوازدهم است. در بازی دیگر هم تیم های نساجی و نفت مسجدسلیمان بدون گل مساوی شدند، نساجی 28 امتیازی و دهم است و تیم نفت با 33 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. در نخستین دیدار این هفته تیم ذوب اهن در زمین خود مقابل ماشین سازی با نتیجه 2 بر یک شکست خورده بود. 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!