پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۶:۱۰
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17549
سه شنبه، ۵ ارديبهشت، ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

نهنگ های کاردانو (ADA) اکنون تنها 8 درصد از عرضه ارز را در اختیار دارند

درصد عرضه کاردانو (ADA) که توسط نهنگ ها کنترل می شود به طور چشمگیری کاهش یافته و به حدود 8 درصد از کل عرضه رسیده است.

نهنگ های کاردانو (ADA) اکنون تنها 8 درصد از عرضه ارز را در اختیار دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در مقایسه با ارزهای دیجیتال مشابه، این رقم به طور قابل توجهی کمتر است و ADA را به یکی از غیرمتمرکزترین دارایی های دیجیتال در 10 بازار برتر (به استثنای استیبل کوین) تبدیل می کند.

 

 علیرغم این پیشرفت‌های امیدوارکننده در تمرکززدایی و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، کاردانو با چالش‌های بازار مواجه است و در تلاش برای به دست آوردن مجدد روند صعودی اخیر خود است.

 

کاهش عرضه ADA کنترل شده توسط نهنگ نشان دهنده تغییر در توزیع دارایی بین دارندگان است که به شبکه غیرمتمرکزتر کمک می کند. همانطور که توزیع ADA پراکنده تر می شود، احتمالاً ارز دیجیتال در برابر دستکاری مقاوم تر می شود و اکوسیستم سالم و متنوعی از ذینفعان را حفظ می کند.

 

تعجب آور نیست که عملکرد بازار کاردانو تحت تاثیر قرار گرفته است. علاوه بر این، برخی از سرمایه گذاران ممکن است هنوز در مورد دوام طولانی مدت فناوری Cardano تردید داشته باشند، که عمدتاً به دلیل رویکرد آکادمیک پروژه در اجرای راه حل های جدید است.

 

میم توکن Pepe (PEPE) پس از 60 درصد سقوط، 40 درصد افزایش را نشان می دهد

ارز رمزنگاری شده Pepe اخیراً پس از افزایش 7500 برابری ارزش خود در عرض چند روز، توجه جامعه رمزارزها را به خود جلب کرده است.

 

این رشد سریع، پپه را به عنوان یکی از دارایی های دیجیتالی با سریع ترین رشد در سطح جهان تبدیل کرد.

 

اگرچه تغییرات اخیر قیمت پپه باعث ایجاد علاقه و هیجان قابل توجهی شده است، این توکن همچنان یک سرمایه گذاری بسیار سوداگرانه و بالقوه خطرناک است. یکی از عوامل موثر در این خطر، توانایی انحصاری توسعه دهنده در لیست سیاه کیف پول ها به صلاحدید خود و دستکاری عرضه توکن است.

 

این سطح از کنترل نگرانی هایی را در مورد تمرکز و پتانسیل برای بهره برداری توسط مسئولین پروژه ایجاد می کند. معامله‌گر هوشمند فرضی مرتبط، مبالغ هنگفتی را چاپ کرده است. این تمرکز عرضه در چند کیف پول منتخب، خطر دستکاری بازار و نوسان قیمت را افزایش می‌دهد، که می‌تواند منجر به زیان چشمگیری برای سرمایه‌گذاران دارای توکن شود.

 

مانند هر ارز دیجیتال، به ویژه آنهایی که در دسته میم قرار دارند، سرمایه گذاران بالقوه باید احتیاط کنند و قبل از متعهد شدن به یک موقعیت، تحقیقات کاملی انجام دهند. افزایش و سقوط سریع Pepe ماهیت غیرقابل پیش بینی توکن های میم و پتانسیل نوسانات شدید در ارزش را برجسته می کند.

 

برای سرمایه‌گذاران ضروری است که ریسک‌ها و پاداش‌های بالقوه مرتبط با چنین دارایی‌هایی را در نظر بگیرند و بر اساس میزان تحمل ریسک فردی و اهداف سرمایه‌گذاری خود تصمیم‌گیری کنند.

 

از آنجایی که بازار کریپتو همچنان با عدم قطعیت مواجه است، قیمت اتریوم ضربه خورده است و در حال حاضر پس از رسیدن به 2000 دلار در هر اتریوم در اوایل این هفته، در حدود 1850 دلار است.

 

 با این حال، در میان این افت، اتریوم یک رکورد دیگر از نظر فعالیت شبکه خود را شکست.

طبق داده‌های Glassnode، تعداد آدرس‌های اتریوم غیرصفر به تازگی به بالاترین حد خود یعنی 97,864,542 رسیده است که نشان‌دهنده علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران کوچک به شبکه و قابلیت‌های آن است.

 

این یک نقطه عطف قابل توجه برای اتریوم است که طی چند ماه گذشته شاهد افزایش مداوم آدرس‌های غیر صفر بوده است. جالب اینجاست که در حالی که تعداد آدرس‌های غیرصفر همچنان در حال افزایش است، تعداد آدرس‌هایی که دارای 1000 اتریوم یا بیشتر هستند به پایین‌ترین حد یک ماهه خود یعنی 6519 رسیده است که پایین‌ترین حد قبلی یعنی 6521 فقط دیروز مشاهده شد.

 

این می تواند نشان دهد که سرمایه گذاران کوچکتر از این افت برای خرید ETH با قیمت های پایین تر استفاده می کنند. علاوه بر این، تعداد آدرس‌هایی که دارای 32 اتریوم یا بیشتر است، که حداقل مقدار لازم برای اعتبارسنجی‌ها برای مشارکت در شبکه اتریوم است، به 128003 عدد در چهار ماه اخیر رسیده است. 

 

حساب توییتر KuCoin برای مدت کوتاهی در معرض خطر قرار گرفت، مهاجم 22000 دلار ثروتمندتر رفت ، این شرکت تایید کرد که تنها حساب توییتر آن هک شده است و توانسته است به سرعت کنترل خود را دوباره به دست بگیرد.

 

علاوه بر این، 22 تراکنش مرتبط با فعالیت جعلی، از جمله ETH و BTC را شناسایی کرد. در این بیانیه آمده است: «برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر کاربران، در حال حاضر در حال بررسی و مسدود کردن آدرس‌های مشکوک هستیم.خود صرافی به خطر نیفتاد، بنابراین تصاحب دسته توییتر ممکن است یک کار داخلی بوده باشد.

 

فعالیت جعلی" پست شده در حساب رسانه های اجتماعی منجر به از دست دادن دارایی برای چندین کاربر شد.

 

با این حال، زیان حداقل بود، حدود 22628 دلار USDT، و صرافی اعلام کرد که به قربانیان بازپرداخت خواهد کرد. با این حال توکن بومی KuCoin به نفوذ رسانه های اجتماعی واکنشی نشان نداده است

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!