جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۰:۳۰
مجلس - کد خبر : 11850
يكشنبه، ۳۱ مرداد، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

نمایندگان مجلس : زارع پور موضع خود در قبال طرح صیانت را مشخص کند

وقتی وزیر پیشنهادی در بیشتر شبکه های اجتماعی عضویت ندارد یا اعتقادی به آنها ندارد ، چگونه می توان به چنین وزیری اعتماد کرد

نمایندگان مجلس : زارع پور موضع خود در قبال طرح صیانت را مشخص کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در جلسه امروز ( 31 مرداد ) مجلس شورای اسلامی نمایندگان موافق و مخالف با وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نظرات خود را عنوان کردند.

نمایندگان موافق

سید مجتبی محفوظی در موافقت با عیسی زارع پور اظهار داشت: رئیسی ترکیبی از وزرای جوان و باتجربه و استخوان دار را معرفی کرده است که یکی از این وزرای جوان و با انگیزه کابینه دکتر زارع پور است. برخی به توانایی زارع پور به عنوان تخصص و تجربه شک داشتند درحالی که یکی از ویژگی های او تخصص و تجربه است.

وی همواره به دنبال حل مشکلات مردم با ابزار فناوری بود که موضوعی ارزنده در این حوزه است، مردم یادشان نمی رود برای گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه چه دردسرهایی کشیدند ویک سالی که او متصدی این امر بود آن را آنلاین کرد تا مردم از خانه گواهی بگیرند.

مالک شریعتی هم در موافقت با این وزیر گفت: مایه خوشحالی است که گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، جوانی متخصص ، انقلابی ، متعهد و دغدغه مند از خطه مقاوم و شهیدپرور کرمانشاه است. زارع پور مراحل رشد حرفه ای خود را منطقی و البته پر افتخار طی کرده است.

زارع پور نماد دولت جوان و حزب الهی است ، اما حمایت و اعتماد مجلس منوط به کارآمدی و حفظ سلامت اقتصادی مدیران ارشد دولت به ویژه در وزارتخانه کلیدی و ثروتمند ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

نمایندگان مخالف

محمود عباس زاده مشکینی در مخالفت با زارع پور اظهار داشت : زارع پور در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصص نداشته و تحصیلکرده کامپیوتر یا IT است، این در حالی است که ماموریت وزارتخانه مذکور ICT و فناوری است. باید دقت کرد که این دو مقوله با هم تفاوت دارد، این موضوع همانند مقایسه مهندسی پزشکی با پزشکی است.

زارع پور باید تکلیف و موضع خود با طرح صیانت از کابران را مشخص کند، او به موافقان طرح گفته است که با روح طرح موافق است. درحالی که به مخالفان طرح هم گفته که با روح طرح مخالف است، بهتر است وزیر پیشنهادی پشت همین تریبون مشخص کند که با روح طرح صیانت موافق است یا مخالف.

سید نظری غنی خانقاه هم در مخالفت با وزیر پیشنهادی گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات فقط در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت یک گروه آی تی را بر عهده داشته است، البته در کنار جوانی، نخبگی و تجربه لازم نیز معیار وزیر پیشنهادی باید محسوب شود.

وقتی وزیر پیشنهادی در بیشتر شبکه های اجتماعی عضویت ندارد یا اعتقادی به آنها ندارد ، چگونه می توان به چنین وزیری اعتماد کرد. زارع پور با چالش های این حوزه روبرو نشده است و اعتقادی در درون سازمان های مختلف برای همکاری با ایشان وجود ندارد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!