چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۱۵:۱۸
مجلس - کد خبر : 11835
شنبه، ۳۰ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

نماینده مخالف کابینه دولت : تیم اقتصادی رئیسی تجربه اجرایی ندارد

آقای رئیسی همواره شعار می داد که کابينه جوان انقلابی تشکیل می دهد اما میانگین سن وزرای پیشنهادی دولت ۵۳ سال است

نماینده مخالف کابینه دولت : تیم اقتصادی رئیسی تجربه اجرایی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در جلسه علنی امروز (۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات کابینه پیشنهادی دولت، اظهار داشت : کشور ما دارای مشکلات زیادی است و مشکلاتی اعم از زباله گردی، کوله بری، تکدی گریه کودکان کار، فروش اعضای بدن برای امرار معاش، سرقت، اختلاف شدید طبقاتی و زورگویی، حاصل اقتصاد غلط و برنامه ریزی اشتباه دولت های گذشته است.

محمودزاده ضمن اشاره به اینکه کشور ما در تحریم شدید اقتصادی و لیست سیاه به دلیل عدم تصویب FATF است، گفت: آقای رئیسی شما تیم اقتصادی دولت را از بین دوستان خودتان انتخاب کردید و اغلب آنان افرادی هستند که در آستان قدس رضوی در کنار شما بودند و قطعا با این افراد که سابقه اجرایی خوبی هم ندارند، نمی توانید به مقابله با جنگ اقتصادی بروید.

شعار های رئیس جمهور از جمله تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال و ایجاد یک میلیون شغل با این تیم اقتصادی معرفی شده به مجلس شورای اسلامی محقق نمی شود.

وی در ادامه افزود: با این شرایط کشور، رئیسی باید دولتی فراجناتی به مجلس معرفی می کرد و سوال ما از رئیس جمهور این است که در این کابینه پیشنهادی، چه کسی از جناح های سیاسی مقابل را مورد استفاده قرار داده تا ما اطمینان پیدا کنیم که دولت سیزدهم فراجناحی است.

یکی از ایرادات دولت های ما همواره این بوده که هر جناحی که دولت را به دست گرفته، افراد سایر جناح ها را از گردونه مدیریتی کشور خارج کرده، آیا درست است که ما چهار سال از توان مدیریتی و اجرایی مدیران سایر جناح ها بهره مند نشويم؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس بیان کرد: مقام معظم رهبری تاكيد فرموده بودند که لیست کابینه پیشنهادی دولت به سرعت به مجلس ارائه شود اما رئیسی آنطور که باید و شاید این موضوع را محقق نکرد و لیست را دیر به مجلس ارائه داد همچنین بهتر بود که از نمایندگان در کابینه استفاده نمی شد.

آقای رئیسی همواره شعار می داد که کابينه جوان انقلابی تشکیل می دهد اما میانگین سن وزرای پیشنهادی دولت ۵۳ سال است. از سوی دیگر، کابینه معرفی شده دولت یکدست و همگون نیستند.

محمودزاده با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی رئیسی هماهنگ با شرایط موجود کشور نیست، گفت: باید از ظرفیت اهل سنت و زنان هم در کابینه استفاده می شد اما رئیس جمهور به این مسئله هم توجه نکرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!