پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۰۴:۳۵
مجلس - کد خبر : 10601
دوشنبه، ۰۷ تير، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

نماینده مجلس از بازگشت کوپن کالا به صورت الکترونیکی خبر داد

در ماه ۱۲۰ هزار تومان کوپن به صورت کالا است تا مردم مایحتاج اولیه خود را تهیه کنند.

نماینده مجلس از بازگشت کوپن کالا به صورت الکترونیکی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، نماینده مجلس شورای اسلامی از در نظر گرفتن کوپن الکترونیک برای 50 میلیون نفر در جهت برون رفت از مشکلات معیشتی خبر داد.

ابوالفضل ابوترابی با اشاره به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور بعدی کشور اظهار داشت: معیشت، اشتعال که برای شروع با مسکن قابل حل است و اقتصاد با نگاه سیاست تعامل با کشورهای همسایه و برقراری تجارت با آنها سه اولویت دولت آیت الله رئیسی باید باشد.

ابوترابی در پاسخ به این سؤال که به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان مطالبه شما از آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور چیست، گفت: آیت الله رئیسی چند روز مانده به آخر تبلیغات یک بیانیه ای خطاب به مردم اصفهان صادر کرد و گفت، یک بار برای همیشه مشکل آب اصفهان باید حل شود، به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان خواسته مان آن است که این بیانیه را تحقق بخشند و یک بار برای همیشه مشکل آب اصفهان حل و برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه مسائل معیشتی و اقتصادی در کشور به مرحله اورژانسی رسیده است، خاطرنشان کرد: در یک سال مجلس انقلابی که گذشت نرم افزار برون رفت از مشکلات که قانون است را تهیه کرده ایم، مجلس به جای اینکه کارهای هیجانی مانند استیضاح وزرا و عدم کفایت رئیس جمهور را انجام دهد که نتیجه ای ندارد و وقت خود را تلف می کند، نرم افزار دولت بعدی را که قانون باشد را برای برون رفت از مشکلات معیشتی تهیه کرده است.

برای برون رفت از مشکلات معیشتی کارت کوین الکترونیک برای ۵۰ میلیون نفر دیده شده که در ماه ۱۲۰ هزار تومان کوپن به صورت کالا است تا مردم مایحتاج اولیه خود را تهیه کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دومین اقدام معیشتی و اقتصادی مجلس تولید یک میلیون مسکن است افزود: تولید مسکن چند حسن بزرگ دارد، تولید مسکن پیشران ایجاد اشتغال است، صنعت خودرو و مسکن بزرگ ترین ایجاد اشتغال را هر کشوری انجام می دهد، برای هر مسکن ۲۲۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم فعال می شود.

تولید یک میلیون مسکن قانون آن وضع شده است، فقط مرد میدان می خواهد که این قانون را اجرا کند، هیأت رئیسه باید آن را در دستور کار قرار دهد، می توانیم با مسکن اشتغال فوق العاده کوتاه مدت ایجاد کنیم و مهم تر اینکه بازاری که امروز به معنی تمام مستأجران را نابود می کند، نجات دهیم، هم اشتغال بزرگی در کشور ایجاد شده و هم تولید، اشتغال و کارگاه ها به جریان می افتد و امیلی برای مردم و به ویژه مستأجران ایجاد می شود.

پیش بینی می کنیم ۲.۵ میلیون خانه خالی در کشور داریم اگر این قانون اجرا شود در کاهش اجاره خانه بسیار مؤثر است.

ابوترابی ادامه داد: مالیات هایی برای کسانی که ماشین های بالای یک میلیارد و خانه های بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند، وضع شده است که در تأمین و کسری بودجه بسیار موثر است.

وی با انتقاد از اینکه بنزین فقط به رانندگان خودرو داده می شود در صورتی که اشتباه است، گفت: جامعه هدف ما که جامعه بسیاری هستند پول ندارند خودرو بخرند، بنابراین به آن ها بنزین داده نمی شود باید به آن ها هم پول با بنزین داده شود که آن را در بازار آزاد بفروشند؛ این کارها که مبتنی پر عدالت است در کوتاه مدت بسیار مؤثر است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!