جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۷:۳۱
ورزشی - کد خبر : 5301
يكشنبه، ۲۰ مهر، ۱۳۹۹ - ۷:۰۰

نقل و انتقالات لیگ برتر با خرید های جدید تراکتور و استقلال؛ ستاره های پرسپولیس در آستانه جدایی!

به نقل از رسانه های قطری دو بازیکن پرسپولیس با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه تیم های متمول قطری قرار گرفته اند

نقل و انتقالات لیگ برتر با خرید های جدید تراکتور و استقلال؛ ستاره های پرسپولیس در آستانه جدایی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، درحالی که کمتر از یک ماه به آغاز فصل بیستم از لیگ برتر فوتبال باقی مانده است برخی از تیم های مدعی به تازگی اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز خود می کنند. در این بین تیم های تراکتور و استقلال در روزهای اخیر از خرید های جدید خود رونمایی کردند، تیم پرسپولیس هم که مدتی قبل از بازیکنان جدید خود رونمایی کرده بود این بار با مشکل جدایی ستاره های خود مواجه شده است. 

تراکتور با منصوریان 5 بازیکن جدید به خدمت گرفت

تیم تراکتور که فصل گذشته را با قرار گرفتن در رده پنجم و همچنین قهرمانی در جام حذفی به پایان برد با تغییراتی عمده به استقبال لیگ بیستم می رود. تراکتور فصل جدید را با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی شروع خواهد کرد، منصوریان که پس از دوره ای موفق در نفت تهران عملکرد خوبی در تیم های استقلال و ذوب آهن نداشت اینبار هدایت تراکتور را پذیرفت تا چلش جدیدی را تجربه کند. 

تراکتور که در آغاز فصل نقل و انتقالات چندان فعال نبود در روزهای گذشته از پنج خرید خود رونمایی کرد، ابتدا حبیب فرعباسی به عنوان دروازبان، وفا هخامنش به عنوان مدافع و محمدمهدی قنبری به عنوان هافبک به تراکتور ملحق شدند. روز گذشته هم امین اسدی به عنوان مهاجم و محمد خرم الحسینی به عنوان مدافع جذب شدند، تراکتور با چند بازیکن دیگر نیز درحال مذاکره است و در روزهای آتی از خرید های دیگر خود رونمایی خواهد کرد. 

استقلال هافبک ذوب آهن را جذب کرد

تیم استقلال هم که در روزهای اخیر درگیر مشکلات مدیریتی و کادر فنی بود سرانجام و پس از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود رفته است. استقلال که پیش از این رشید مظاهری ، محمدحسین مرادمند، بابک مرادی، متین کریم زاده و احمد موسوی را جذب کرده بود، روز گذشته از مهدی مهدی پور هافبک فصل گذشته ذوب آهن به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد. استقلالی ها اهداف دیگری را هم در نقل و انتقالات مدنظر دارند و مذاکرات در حال انجام است. 

پرسپولیس در خطر از دست دادن ستاره ها

اما از تیم پرسپولیس خبر می رسد که برخی از ستاره های ناراضی در حال جدایی هستند، پرسپولیس که با عملکرد بی نظیر در لیگ قهرمانان آسیا به دیدار فینال صعود کرد حالا به سیل مشکلات رو به رو شده است. از طرفی بدهی به برانکو ایوانکوویچ و خطر محرومیت و سقوط به لیگ یک از سوی فیفا گریبان گیر پرسپولیس شده است، و مشکلات مالی بازیکنان هم صبر آنها را به سر رسانده است. هرچند پرسپولیس در ابتدای فصل نقل و انتقالات 7 بازیکن جدید را به خدمت گرفت اما اکنون با جدایی ستاره های کلیدی خود با مشکل جدی رو به رو خواهد شد. 

به نقل از رسانه های قطری دو بازیکن پرسپولیس با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه تیم های متمول قطری قرار گرفته اند. شجاع خلیل زاده و بشار رسن بازیکنانی هستند که احتمال جدایی آنها وجود دارد، رسانه قطری در خبری از علاقه تیم الریان به جذب شجاع خلیل زاده خبر داد، همچنین تیم الریان و العربی به دنبال جذب بشار رسن ستاره خط میانی پرسپولیس هستند، باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا مدیریت پرسپولیس موفق به حذف این دو بازیکن خواهد شد یا خیر.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!