شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۱:۵۷
ورزشی - کد خبر : 7733
جمعه، ۱۵ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس ؛ توافق با مدافع و مهاجم شهرخودرو

دو رقیب سنتی با جذب بازیکنان مدنظر خود به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم هستند

نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس ؛ توافق با مدافع و مهاجم شهرخودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال از دوم اسفند ماه آغاز شده و تیم ها به دنبال تقویت خود هستند. تیم های سرخابی پایتخت هم از این قائله مستثنا نبوده و مذاکرات خود را برای جذب چند بازیکن از روزهای قبل پیگیری می کنند.

قاسمی نژاد در آستانه توافق با استقلال


استقلال که دچار تغییرات در کادرفنی شده است همچنان با بازیکنان مدنظر خود درحال مذاکره می باشد، فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال چند بازیکن را برای تقویت تیم درخواست کرده است. اولین خرید زمستانی آبی ها از تیم تراکتور بود و "سعید مهری" هافبک دفاعی تبریزی ها به جمع بازیکنان استقلال ملحق شد. مدیران استقلال درحال توافق نهایی با مهاجم تیم شهرخودرو یعنی "امین قاسمی نژاد" هم هستند، قاسمی نژاد در تهران حضور داشت و برای مذاکرات نهایی روز یکشنبه به باشگاه استقلال می رود مبلغ رضایتنامه قاسمی نژاد 1.5 میلیارد است که استقلال پرداخت می کند.

حضور فراز کمالوند در کادرفنی استقلال هم باعث شده تا این مربی چند بازیکن را به فرهاد مجیدی معرفی کند، از جمله ساسان حسینی مهاجم جوان نفت مسجدسلیمان که عملکرد خوبی در این فصل داشته است. مهدی حسینی هافبک تکنیکی آلومینیوم و مهدی محبی هافبک نفت دیگر بازیکنانی هستند که توسط کمالوند معرفی شدند. استقلال همچنین یک دروازبان جوان را هم به خدمت گرفت که امیرحسین بیات دروازبان سابق پرسپولیس است.

از پیرامون باشگاه استقلال خبر می رسد که چند بازیکن هم در لیست خروج مجیدی قرار گرفته اند، تعداد این نفرات 6 تن است که گفته می شود فرشید باقری یکی از آنان می باشد.

مغانلو و فرجی تا دوشنبه پرسپولیسی می شوند


پرسپولیس نقل و انتقالات را با جذب مهدی ترابی آغاز کرد، هرچند این بازیکن به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست در مقابل سایپا به میدان برود. گل محمدی که به شدت دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم بود ، در حال حاضر و طی روزهای آینده بازیکنان مدنظر خود را در تمرینات خواهد داشت. یکی از نفراتی که پرسپولیس برای خط حمله درنظر داشت، شهریار مغانلو بود که در سانتاکلارا پرتغال عضویت دارد.

مغانلو ابتدای فصل هم مدنظر پرسپولیس بود اما ترجیح داد به اروپا منتقل شود، دومین گلزن برتر فصل گذشته لیگ ایران در پرتغال شرایط خوبی نداشت و همین مسئله باعث شد تا به بازگشت فکر کند. او با پرسپولیس به توافقات اولیه رسیده و نهایتا تا روز یکشنبه به صورت قرضی با سرخپوشان قرارداد می بندد.

در پست مدافع پرسپولیس با چند بازیکن از جمله علیرضا ابراهیمی از گل گهر ، فرشاد فرجی و علی نعمتی از شهرخودرو وارد مذاکره شد. از این بین فرشاد فرجی با جلب رضایت مدیران شهرخودرو در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد، گفته می شود که این بازیکن باید رضایت نامه 2 میلیاردی خود را پرداخت کند تا بتواند به پرسپولیس ملحق شود. فرجی تا روز دوشنبه به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق خواهد شد تا به نوعی پرونده پرسپولیس در نقل و انتقالات بسته شود.

از پرسپولیس نفراتی چون سعید حسین پور ( قرضی) و آرمان رمضانی جدا شدند، آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس هم به دنبال انتقال قرضی به تیم پیکان می باشد.  

دو رقیب سنتی با جذب بازیکنان مدنظر خود به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم هستند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!