پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۵:۰۹
اقتصاد - کد خبر : 4047
سه شنبه، ۳۰ ارديبهشت، ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

نقش مهم ساتبا در سال جهش تولید

وزیر نیرو در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا): ساتبا باید محور اصلی و نمایان عرصه صنعت آب و برق باشد.

نقش مهم ساتبا در سال جهش تولید

وزیر نیرو در آیین تودیع و معارفه رئیس ساتبا: ساتبا باید محور اصلی و نمایان عرصه صنعت آب و برق باشد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: در شرایط و موقعیت حاضر وزارت نیرو، ساتبا با توجه به ماموریت‌های قانونی که دارد باید محور اصلی، نمایان و شایان عرصه صنعت آب و برق باشد.

به‌گزارش ایران زمین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «رضا اردکانیان» روز سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) با اشاره به نقش و جایگاه این سازمان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو اظهار داشت: اگر به درستی عمل و فکر و پیش از آن افراد مناسبی را برای تفکر صحیح دور هم جمع کنیم، می‌بینیم که توجه اساسی به موضوع انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور ما یکی از درست‌ترین کارهاست.

وی افزود: بهره‌وری انرژی برق هم همین طور است و این به معنای کم اهمیت بودن نیروگاه‌های حرارتی، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، سدسازی‌ها و شبکه‌های آبیاری و زهکشی ما نیست، ولی به این معناست که آنچه این مجموعه‌ها را در مسیر صحیح و بهینه خود قرار می‌دهد طرز تفکری است که ساتبا بر اساس آن تأسیس شده است.

اردکانیان گفت: اگر ساتبا در محدوده سازمانی خود باقی نماند و تفکر اولویت دادن به انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری صحیح توسعه و نشر پیدا کند، دیگر بخش‌های وزارت نیرو هم از آن بهره مند خواهند بود.

وی خطاب به رئیس پیشین ساتبا و مؤسس این سازمان اظهار داشت: جدای از فراز و فرودهای هر کاری، مدیر مؤسس بودن توفیق کمی نیست و برای او ویژگی افزون‌تری وجود دارد و نقش و جایگاه فرد مؤسس، منحصر به فرد است.

اردکانیان اضافه کرد: اگر تأسیس به درستی صورت گرفته باشد دوره‌های بعد از آن باید دوره‌های شکوفاتری باشد. برای مدیران مؤسس، دوران بعد از خودشان دوران مهمی است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!