پنجشنبه، 30 فروردين، 1403 | Thursday 18th of April 2024
۲۱:۴۲
ورزشی - کد خبر : 5791
جمعه، ۲۸ آذر، ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

نشست خبری سرمربی و کاپیتان پرسپولیس پیش از دیدار فینال

سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت های خود با اشاره به تلاش های کادر درمان در دوران شیوع کرونا از آنان تشکر کرد

نشست خبری سرمربی و کاپیتان پرسپولیس پیش از دیدار فینال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی فردا در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار خواهد شد. نشست خبری پیش از این مسابقه هم لحظاتی قبل برگزار شد و یحیی گل محمدی به همراه سیدجلال حسینی صحبت های خود را مطرح کردند. 
 
اظهارات یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فینال
سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت های خود با اشاره به تلاش های کادر درمان در دوران شیوع کرونا از آنان تشکر کرد و اظهار داشت: از کادر پزشکی و پرستاران عزیز در ایران و تمام دنیا به دلیل این همه جانفشانی و زحمتی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دارند قدردانی کرده و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون فوتبال قطر و مسئولان برگزاری مسابقات هم تشکر می کنم که با وجود تمام سختی ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند. 
 
گل محمدی در ادامه گفت : بازی با اولسان یک دیدار حساس و مهم برای هر دو تیم است که با شرایط خاصی به این مرحله رسیدند، پرسپولیس و اولسان برای رسیدن به فینال جنگیده و مبارزه کردند. این تیم ها روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و با شایستگی کامل به فینال رسیدند. فکر می کنم تقابل ما می تواند یکی از بهترین و مهیج ترین بازی های آسیا را رقم بزند، اولسان تیم خوبی دارد و برای بردن مبارزه می کند. ما هم آماده هستیم و برای فینال یک راه بیتشر پیش رو نداریم که آن بردن است. 
 
 
وی افزود: به تنها چیزی که فکر می کنیم و روی آن تمرکز داریم قهرمان شدن است، امیدوارم با قهرمانی بتوانیم دل هواداران خود را که خیلی نگران هستند شاد کنیم. به هواداران اطمینان می دهم که تا آخرین نفس برای رسیدن به جام تلاش می کنیم و ان شاءالله بتوانیم قهرمان شویم تا اتفاقات خوبی برای ما در بازی فردا رخ دهد. تنها انگیزه ای که از ابتدای بازی ها برای ما وجود داشته شادی دل هواداران و افتخار آفرینی برای ایران است، پرسپولیس متعلق به هواداران است و آنها با این تیم زندگی کرده و روزهای خود را سپری می کنند. آنها با پرسپولیس اشک ریخته و می خندند و بهترین لحظات زندگی خود را با پرسپولیس سپری می کنند. انگیزه ما خیلی بزرگ است و برای شادی هواداران و افتخارآفرینی برای تیم تلاش می کنیم.
 
نظرات کاپیتان پرسپولیس در مورد مسابقه فردا
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس هم که در این نشست حضور داشت درباره دیدار فردا گفت: فردا روز بزرگی برای پرسپولیس و اولسان است، حریف تیم بزرگی است. اولسان تیم خوب و سازان یافته ای است که نفرات خوبی در خط حمله و دفاع دارد، اما ما هم پرسپولیس هستیم و تلاش کرده ایم، مزد تلاش خود را هم با اینکه می توانیم در فینال بازی کنیم گرفته ایم. 
 
 
کاپیتان کهنه کار پرسپولیس اظهار داشت: فینال بازی بزرگی برای هر دو تیم است و برای رسیدن به این مرحله خیلی تلاش کردیم، امیدوارم فردا بچه ها بتوانند نکاتی که سرمربی تیم به آنها می گوید را اجرا کنند و بتوانیم موفق شویم. امیدوارم برای همه مردم آسیا بازی خیلی خوبی باشد. 
 
دیدار تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای فردا و از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار خواهد شد. قضاوت این دیدار به عهده عبدالرحمن الجسام و تیم داوری قطری است. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 30 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!