پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۰:۴۵
المپیک - کد خبر : 11280
پنجشنبه، ۰۷ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

نتایج کاروان ایران در هفتم روز از المپیک توکیو

رستمیان فردا ( 8 مرداد ماه) در بخش سرعت هم رقابت می کند تا تکلیف صعود به دور بعدی مشخص شود

نتایج کاروان ایران در هفتم روز از المپیک توکیو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، در هفتم روز از بازی های المپیک توکیو 2020 ، 2 ورزشکار ایران با حریفان خود به رقابت پرداختند. نازنین ملایی در رشته قایقرانی روئینگ موفق شد به مرحله فینال صعود کند، همچنین هانیه رستمیان در رشته تیراندازی تپانچه 25 متر به مقام شانزدهم رسید.

نتایج ورزشکاران ایران در روز هفتم المپیک توکیو

قایقرانی روئینگ:

نازنین ملایی که در دور مقدماتی رقابت های رویینگ تک‌نفره زنان المپیک با زمان هفت دقیقه و ۵۹ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفته بود به صورت مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد و در این مرحله نیز توانست در جایگاه ششم گروه خود قرار گیرد و به نخستین دختر قایقران ایرانی تبدیل شد که به صورت مستقیم جواز حضور در فینال گروهA/B  را کسب می کند.

بنا به گفته عليرضا سهرابیان رئیس فدراسیون و اقشين فرزام سرمربی این رویینگ کار هدف نهایی برای ملایی حضور در فینال گروه C بود اما نتایج درخشان وی موجب شده تا ملی پوش زنان ایران در جمع ۱۲ نفر برتر روبینگ تک‌نفره زنان ایران قرار گیرد.

صبح امروز ملایی برای حضور در فینال با ۶ روبینگ سوار زن از کشورهای مختلف به رقابت پرداخت. در گروه ملایی، کارا کهلر از ایالات متحده آمریکا، لوبنیک از اتریش، توییک از نیوزلند، زيمان از کانادا و كورنلی از بریتانیا حضور داشت.

ملانی در مرحله نیمه نهایی با پنج نفر دیگر به رقابت پرداخت و با زمان ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه ششم شد و به فینال B راه یافت. در مرحله نیمه نهایی، قایق های نیوزلند، بريتانيا و اتریش اول تا سوم به فينال مو بقيه قایق ها به فينال B راه یافتند. نفراتی که راهی این فینال می شوند، برای تعیین جایگاه به رقابت می پردازند.

تیراندازی تپانچه 25 متر:

هانیه رستمیان از ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران در سالن آساکای توکیو به مصاف رقیبان خورد رفت، این رقابت در سه گروه برگزار شد که رستمیان در گروه دو قرار داشت. تیرانداز کشورمان در پایان رقابت های هر سه گروه به جایگاه شانزدهم دست پیدا کرد، رستمیان فردا ( 8 مرداد ماه) در بخش سرعت هم رقابت می کند تا تکلیف صعود به دور بعدی مشخص شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار المپیک
پربیننده‌ترین اخبار المپیک
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!