شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۷:۱۷
ورزشی - کد خبر : 4966
سه شنبه، ۱۴ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

نتایج مهم دیدارهای NBA؛ ادامه پیروزی های لیکرز

تیم تورنتو در یک دیدار دشوار و نزدیک موفق شد با نتیجه 107 بر 103 تیم میامی هیت را از پیش رو بردارد

نتایج مهم دیدارهای NBA؛ ادامه پیروزی های لیکرز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در ادامه رقابت های NBA که پس از شیوع ویروس کرونا از سرگرفته شده است، چهار دیدار مهم برگزار شد. تیم لس آنجلس لیکرز در ادامه روند خوب خود موفق شد از سد یوتا جاز عبور کند، تیم های تورنتو رپتورز و فیلادلفیا هم مقابل رقبا به پیروزی ارزشمند دست پیدا کردند. 
 
درخشش آنتونی دیویس برای پیروزی لیکرز کافی است

لس آنجلس لیکرز که به عنوان صدرنشین کنفرانس غرب شناخته می شود در مقابل یوتا جاز قرار گرفت، کوارتر نخست این دیدار با تلاش خوب هردو تیم همراه بود که درنهایت با تساوی در عدد 24 به پایان رسید. در کوارتر دوم هم بازی به همین منوال ادامه داشت اما در لحظات پایانی تیم لیکرز 2 امتیاز از حریف پیش افتاد تا با نتیجه 34 بر 32 این کوارتر را پیروز شود. در کوارتر سوم این یوتا بود که اختلاف امتیاز را جبران کرد اما در ادامه تیم لیکرز با درخشش ستارگان خود با 10 اختلاف امتیاز و با نتیجه 86 بر 76 این کوارتر را به پایان برد.
 
 
در کوارتر پایانی تیم یوتا به آب و آتش زد و با نتیجه 32 بر 30 پیروز شد اما در مجموع این تیم لیکرز بود که با نتیجه 116 بر 108 به برتری دست پیدا کرد. آنتونی دیویس همچون دیدار گذشته بهترین بازیکن تیم لیکرز بود و با کسب 42 امتیاز نقش اول برد تیمش را ایفا کرد، در سوی مقابل هم داناوان میچل با 33 امتیاز نتوانست مانع از شکست یوتا جاز شود.
 
اولین برد فیلادلفیا مقابل تیم بدون شکست

تیم های فیلادلفیا و سن انتونیو اسپرز درحالی مقابل هم قرار گرفتند که تیم فیلا تاکنون پیروزی در حباب کسب نکرده بود و تیم اسپرز هم شکستی را تجربه بود. در این دیدار که درنهایت با برتری نزدیک 132 بر 130 امتیاز تیم فیلادلفیا همراه شد، "رودی گی" با ارائه بهترین بازی دوران حرفه ای خود و کسب 24 امتیاز نقش موثری در پیروزی فیلا داشت. اما بهترین بازیکن فیلادلفیا جوئل امبید بود که 27 امتیاز کسب کرد، در تیم اسپرز هم دمار دروزن با کسب 30 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.
 
 
برتری ناگتس و تورنتو مقابل رقبا

در دیگر دیدار های مهم، تیم دنور ناگتس موفق شد با نتیجه 113 بر 121 از سد اوکلاهاما ستی تاندر عبور کند. این دیدار درحالی با برتری ناگتس به پایان رسید که بازی به وقت های اضافی کشیده شده بود، دو تیم در پایان کوارتر چهارم در امتیاز 109 برابر بودند. اما در وقت های اضافی تیم دنور ناگتس با نتیجه 12 بر 4 پیروز شد تا در مجموع با نتیجه 113 بر 121 فاتح میدان لقب بگیرد، پوتر از دنور با کسب 37 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود. 
 
 
اما تیم تورنتو در یک دیدار دشوار و نزدیک موفق شد با نتیجه 107 بر 103 تیم میامی هیت را از پیش رو بردارد. فرد ون لیت ستاره تورنتو در این مسابقه بود، او با پرتاب های موفق 3 امتیازی خود نقش پررنگی در برد شاگردان نیک نرس داشت. در تیم مقابل هم دراگیچ با کسب 25 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود، کایل لاوری با 5 اسیست خود در این مسابقه موفق شد از مایکل جردن افسانه ای پیشی گرفته و عنوان بیشترین اسیست تاریخ این رقابت ها را ازآن خود کند. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!