جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۹:۰۱
فرهنگ و هنر - کد خبر : 9624
جمعه، ۳۱ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

ناگفته هایی از بچه مهندس 4

فیلم‌نامه‌ای که ۵ بار بازنویسی شد!

ناگفته هایی از بچه مهندس 4

به گزارش خبرگزای ایران زمین  ، "بچه مهندس" با ماه رمضان شروع شد؛ پایِ ثابت سفره‌های افطار مردم امسال هم اتفاقات جالبی را رقم زد؛ اگر سالِ گذشته ماجرای کوادکوپتر بسیار سرزبان‌ها افتاد، امسال هم آرکیو 170 را داشتیم و هم ازدواج جوادی و مرضیه را مخاطب دید.

اتفاقی که برای مخاطبان پیگیرِ سریال به یک آرزو تبدیل شده بود؛ این ماجرا آن‌قدر مهم شد که برخی در فضای‌مجازی از رفتارهای مرضیه عصبانی شده بودند و می‌خواستند هرچه زودتر شاهدِ وصال این دو باشند

یکی از نقدهایی که نسبت به این سریال وجود دارد سوژه سفارشی امنیتی است. سوژه‌ای که واقعاً قابل دفاع است که از ابتدا به تولید ملی، حمایت از نخبگان، نمایشِ اقتدار جمهوری اسلامی در ساخت دستاوردهای دفاعی کشور، نگاهی به معضلات فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست و خیلی از اتفاقات دیگر، قابل توجه بوده‌اند.

به نظر می‌رسد اگر سوژه سریال در فصل سوم و چهارم سفارشی شده و به سمتِ مسائل دفاعی و امنیتی رفته، قابل تقدیر است. چرا که دشمنان ما همیشه برایِ کوچک‌ترین موفقیت‌های خودشان هزاران سریال و فیلم می‌سازند اما گروهی نقد می‌کنند چرا موفقیت جمهوری اسلامی در شکار و ساخت پهپادهایی مثل آرکیو 170 بخشی از سوژه یک سریال دنباله‌دار است! از جمله نکاتی که در میانِ بسیاری از نکات و مسائل دیگر با حضور عوامل و بازیگران سریال "بچه مهندس4" مورد بررسی قرار دادیم و حسن وارسته طراح، نویسنده و سرپرست نویسندگان، محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد، مهشید جوادی بازیگر نقش مرضیه و سهند جاهدی در نقش بهروز در این نشست حضور پیدا کردند

دربارهٔ بعضی موضوعات شیطنت‌هایی صورت گرفته که خیلی نظر بی‌رحمانه‌ای است؛ مثلاً گفتند که این سریال دارد ترویج عشق بین نوجوانان و ازدواج در سن پایین می‌کند در حالی که اصلاً این هدف نویسنده نبود. همان‌طور که همه ما چالش‌های عاطفی در دوران نوجوانی احتمالاً برایمان پیش آمده که گذرا و بدون عمق بوده در این سریال هم به درستی به آن اشاره می‌شود. اما بزرگترهای این بچه‌ها همگی ناراضی هستند و سد اینها شده‌اند و مخالف هستند و همین نشان می‌دهد که قرار نیست چیزی تبلیغ شود.

سریال "بچه‌مهندس4" که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه 2 سیما پخش شد، مورد استقبال زیاد مخاطبین قرار گرفت. برخی این روزها گمانه‌زنی می‌کنند فصل پنجم "بچه مهندس" ساخته می‌شود یا خیر؟ سرانجام جوادی همین اتفاقات فصل چهارم خواهد بود؟ چرا سریال وارد فضای امنیتی شد و خیلی از مسائل دیگر مورد سؤال و گفت‌وگوی با عوامل و بازیگران سریال قرار گرفت که به زودی منتشر خواهد شد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!