جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۶:۳۲
مجلس - کد خبر : 11021
شنبه، ۲۶ تير، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

میرسلیم : دولت فرصت های 8 ساله کشور را به نابودی کشاند

برجام قابل احیا نیست زیرا سیاستمداران آمریکایی در تبختر خود غرق هستند

میرسلیم : دولت فرصت های 8 ساله کشور را به نابودی کشاند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی چاره ای جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد، اصرار دولت بر ادامه مذاکرات را فقط برای موجه جلوه دادن خود دانست.

سید مصطفی میرسلیم با انتقاد از آخرین گزارش برجامی وزارت امورخارجه به مجلس اظهار داشت: راهبرد دولت یازدهم و بعد از آن دولت فخيمة دوازدهم، به دنبال چاره جویی برای تحریم ها با مبادرت به مذاکره مستقیم با آمریکا بود تا بتواند به خام فروشی نفت بپردازد و کشور را مانند دوران طاغوت اداره کند.

وی افزود : دولت تدبیر متاسفانه عمل آمادگی و صلاحیت اجرای سیاستهای ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را از خود نشان نداد و اغلب فرصتهای هشت ساله کشور را به نابودی کشاند و امروز دستاورد قابل دفاعی ندارد جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد.

 عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: مذاکرات اخیر نیز بی فایده بوده زیرا آمریکا هنوز خوی استکباری خود را علیرغم شکست هایی که از ما در میدان خورده رها نکرده است و اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، در این آخرین روزهای عمر بی ثمر خود که جز فلاکت برای مردم شریف ما نتیجه ای نداشته، فقط برای موجه جلوه دادن خود است. خدا میداند چقدر باید زحمت کشید تا کشور را بتوان از این رکود تورمی و آثار مخرب آن خارج کرد.

میر سلیم با اشاره به اظهارات ظریف در آخرین گزارش برجامی مبنی بر اینکه "قهرمانان تاریخی بیشتر جوامع انسانی، جنگاوران و مبارزان میدان نبرد بوده اند و نه کنشگران عرصه دیپلماسی، تفاهم و مصالحه" گفت: دستاورد جانفشانی سردار سلیمانی و همرزمانش نه فقط برای ما که برای جهانیان ارزشمند و بی نظیر است و در مقابل آن دستاورد، طبیعی است که برخی مسئولان احساس تحقیر کرده و سعی کنند رفتار مبتنی بر راهبرد غلط خود را توجیه کنند. کمیسیون امنیت ملی با این رفتار نادرست برخورد قاطع خواهد کرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به تلاش های ظریف در این گزارش برای احیای برجام بیان داشت: برجام قابل احیا نیست زیرا سیاستمداران آمریکایی در تبختر خود غرق هستند.

وی تاکید کرد: دولت آینده بر مبنای اعتقاد به کرامت ایرانیانی که با انقلاب اسلامی خود پایه های استکبار را به لرزه درآوردند و نیز با حفظ عزت میهن اسلامی، آنچه را وفق مصلحت نظام مقدس ما است در مذاکرات دو جانبه و چندجانبه و بین المللی خود با اقتدار تمام پیش خواهد برد و وقتی به ادعاهای پوچ غربگرایان و مدافعان و هوادارانشان که حسرت کاسه لیسی آمریکایی ها را می خورند، نخواهد نهاد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!