شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۳:۳۷
ورزشی - کد خبر : 3093
سه شنبه، ۱۲ فروردين، ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

مکان‌های ورزشی در اختیار ستاد مقابله با سیل و کرونا قرار می‌گیرند

در بعضی از استان‌ها با توجه به جاری شدن سیلتعدادی از سالن‌ها در اختیار امور مبارزه با سیل قرار گرفت.

مکان‌های ورزشی در اختیار ستاد مقابله با سیل و کرونا قرار می‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استان های درگیر سیل در کشور اظهار داشت: در بعضی از استان‌ها با توجه به این که شاهد جاری شدن سیل بودیم تعدادی از سالن‌ها در اختیار امور مبارزه با سیل قرار گرفت.

او با بیان این مطلب که از ۳۲۰ مکانی که در اختیار این ستادها قرار گرفته حدود ۱۲۰ مکان تاکنون موراستفاده شده که حدود ۷۰ مکان شامل خوابگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسکان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده‌اند ادامه داد: امیدواریم بتوانیم سریع‌تر شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

همچنین او در مورد زمانی که این اماکن می‌تواند در اختیار  ستاد مقابله با سیل و کرونا  باشد، پاسخ داد: تا زمانی که لازم باشد این مکان‌ها در اختیار ستادهای مربوطه خواهند بود.

سلطانی‌فر ضمن اعلام این خبر که تمامی امکانات در بخش ورزش و هم‌چنین سازمان‌های مردم نهاد در این استان‌ها برای مقابله با کرونا فعال هستند، بیان داشت که برخی از این مکان‌ها در تولید ماسک، تعدادی در جمع آوری کمک‌های مردمی و تعدادی هم برای توزیع لوازم مورد نیاز مردم مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 

سلطانی فر ضمن اشاره به اینکه حجم عملیات سازمان‌های مردم نهاد روز به روز بیش‌تر خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که با کمک مردم بر ویروس کرونا غلبه خواهد شد. 

سلطانی فر تاکید کرد به همراه خانواده اش در پویش در خانه بمانیم و ورزش کنیم شرکت کرده و گفت: ما، خانواده، همکاران و مدیران ورزش همه در کمپین "در خانه بمانیم و ورزش کنیم" حضور داریم و موارد را رعایت می کنیم.

سلطانی فر با ابراز خرسندی از حضور تعداد زیادی از ورزشکاران و پیشکسوتان در کمپن در خانه بمانیم و ورزش کنیم، ادامه داد: خوشبختانه جامعه ورزش خیلی خوب وارد صحنه شده و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در این کمپین حضور پیدا کردند و با تهیه و پخش کلیپ‌های مختلف به مبارزه با این ویروس کمک کردند. برای ادامه امر مقابله با کرونا هم کماکان جامعه ورزش و بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد در کنار مردم خواهند بود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!