پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۲۳:۵۷
مجلس - کد خبر : 11857
يكشنبه، ۳۱ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات در مجلس صحبت کردند

در عملکرد آقای خطیب ، کم کاری در زمیننه انقلابی گری نبوده است، او در حوزه انقلابی گری جلوتر از بقیه حرکت می کرد

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات در مجلس صحبت کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( 31 مرداد ) نظرات خود را در موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات بیان کردند.

نمایندگان موافق

محسن زنگنه نماینده موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار داشت: در بررسی صلاحیت ها ، شاخص ها را باید در نظر گرفت نه اینکه به حرف های درگوشی ، شب نامه ، شنیده ها وفضای مجازی توجه کرد. توقع می رود که خروجی مجلس شورای اسلامی تصمیمات انقلابی باشد.

وزیر پیشنهادی اطلاعات بیشترین سابقه اجرایی را دارد ، آقای خطیب از سال 64 وارد اطلاعات شده او 12 سال در اداره کل اطلاعات قم مسئولیت داشت و قبل از آن 6 سال به عنوان کارشناس حوزه مربوطه بود. همچنین در دو دولت آقای هاشمی و دولت اول خاتمی و دولت اول احمدی نژاد هم بود که اینها همه نشان از تجربه آقای خطیب دارد.

مجتبی ذوالنوری در حمایت از خطیب گفت: زمانی که خاتمی رئیس جمهور شد به قم آمد و دیداری با آیت الله منتظری داشت و آن مرحوم رئیس جمهور را دعوت به آشوب کرد. در آن زمان قم یکپارچه هیجان شد و حدود 400 هزار نفر به خیابان آمدند، پس از آن اتفاقات ، شورای عالی امنیت ملی به ریاست سید محمد خاتمی ، دستور به حصر آیت الله منتظری داد.

من در جریان آشوب دراویش گنابادی در قم هم بودم، من شهادت می دهم که سر سوزنی در عملکرد آقای خطیب ، کم کاری در زمیننه انقلابی گری نبوده است. او در حوزه انقلابی گری جلوتر از بقیه حرکت می کرد.

نمایندگان مخالف

غلامحسین رضوانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: خطیب در کمیسیون اعلام کرد که کار اطلاعاتی کرده و در حفاظت قوه قضائیه مسئول بوده اما اقدام موثری از وی مشاهده نشده است. آیا ترک فعل ها در زمان مسئولیت وی در قوه قضائیه قابل دفاع است؟ خطیب علیرغم توانایی بالا ، به موقع وارد عمل نمی شود. پیشگیری و اقدام ضرورت دارد و تعلل جایز نیست.

ورود برخی افراد فاسد به مفاسد بزرگ و تصدی برخی مشاغل توسط افراد ناصالح سوال برانگیز است، اگر افرادی ناصالح علیرغم رفت و آمد دولت ها در پست خود حضور داشته باشنند، جای تعجب دارد این افراد چگونه نقش آفرینی می کنند.

حسین جلالی دیگر نماینده مخالف خطیب اظهار داشت: آقای خطیب از سال 1370 مدیرکل اطلاعات قم بوده و همزمان این توطئه ها شروع شد و مسائلی مانند حوزه غیرانقلابی و آنتی تز انقلاب پیش آمد. انتظار حوزه های علمیه از آقای خطیب این بود که پیش بینی و پیشگیری لازم صورت می گرفت تا این اتفاقات نیافتد.

آیا آقای خطیب با این کارنامه می توانند وظایفش را ایفا کند؟ دفاع برخی رسانه های مدعی اصلاح طلبی از ایشان چطور قابل توجیه است؟ یک عنصر غیرانقلابی چطور می تواند انقلابی عمل کند؟

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!