سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۰۷:۲۱
احزاب و تشکل ها - کد خبر : 10624
سه شنبه، ۰۸ تير، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

مهرعلیزاده : برای دولت رئیسی آرزوی توفیق دارم

اگر برنامه منظم، دقيق، صحيح و علمی به کار گرفته شود مسائل حل خواهد شد

مهرعلیزاده : برای دولت رئیسی آرزوی توفیق دارم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، محسن مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دولت سید ابراهیم رئیسی آرزوی موفقیت کرد.

مهرعلیزاده در همایش تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی خود اظهار داشت: در مناظرات هم گفتم اشتباه می کنید و این روش اعلام برنامه نیست، برای ارائه برنامه توسعه باید نوع چیدمان و نحوه گفتمان طوری باشد که جامعه اقناع شود. باید به عنوان فرهنگ این موضوع را باب کنیم که مردم به دنبال منطق باشند علت ورود من به انتخابات ۱۴۰۰ همین بود.

من عمدتا مدیر اجرایی عملیاتی و اقتصادی بوده ام و بر همین اساس هم حرکت می کردم ما در این ۴۰ سال انواع و اقسام برنامه ها را داشتیم اما الگوی مناسب شناخته شده در دنیا نداشتیم.

وی افزود : هیچ یک از برنامه ها در این ۴۰ سال خاصیت برنامه کامل مدون و صحیح را نداشت، این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد که من برنامه سوشيال مارکت اکانمی را هدف قرار داده بودم و قصد داشتم کشور را | از روزمرگی و بی برنامگی نجات بدهم. امیدواریم فضل الهی شامل شود و در آینده شاهد مسائل بدتری نباشيم، شرایط اجتماعی بعد از اتفاقات ۹۶ و ۹۸ جامعه را به نقطه ای رسانده بود که مردم از بدنه حكومته ناراضی بودند، از بیرون هم فشارهایی مثل تحریم و مخالفت با جمهوری اسلامی وارد می شد.

اصلاح طلبی ریشه در اعتقادات ما دارد و از اساس در مشی اعتقادی ما و تاریخ ما عم اصلاح طلبی وجود داشته است، مردم ایران ذاتا اصلاح طلب بوده اند و در ذات آنها بوده و هست. خدشه هایی در طی انتخابات وارد شد هدفی مشخص داشته و در مجموع بی تصمیمی ها در هدایت جریان اصيل اصلاح طلبی تاثیر زیادی داشته است.

این فعال اصلاخ طلب گفت: ما برای دولت مستقر آرزوی توفیق می کنیم چون اگر دولت ناموفق باشد، دود آن به چشم مردم خواهد رفت، من بی مهری ها و نامهربانی ها را نادیده خواهم گرفت، ما سعی کردیم خردورزی را حاکم کنیم اما دیدیم که به گونه دیگری مساله پیش رفته و شرایط به گونه ای رقم خورد که زمین بازی عوض شد و همین موضوع باعث شد بنده برای جلوگیری از ایجاد پراکندگی انصراف دهم.

مردم از ما که ادعا می کنیم نخبگان این جریان هستیم، ریزبین تر هستند و بهتر مسائل را می فهمند، اگر عدم مشارکت و رای باطله و رای سقيدها را در نظر بگیریم، می بینیم در زمان هایی که از مردم فاصله گرفتيم ناموفق عمل کردیم.

مهرعلیزاده یادآور شد : برای برون رفت از وضعیت کنونی، هیچ راهی جز برنامه محوری و خردگرایی وجود ندارد. اگر برنامه منظم، دقيق، صحيح و علمی به کار گرفته شود مسائل حل خواهد شد. هرگونه منفعت طلبی، باندبازی و خود بزرگ بینی منجر به پس زده شدن جریان های سیاسی خواهد شد، باید یک بازشناسی در جریان اصلاح طلبی داشته باشیم و به جریان سالم اصلاح طلبی که از قیام امام حسین تاکنون قدمت دارد، بازگردیم.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار احزاب و تشکل ها
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!