پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۱:۳۶
دولت - کد خبر : 10496
چهارشنبه، ۰۲ تير، ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

مقصد روحانی پس از پایان دولت مشخص شد

روحانی بعد از خروج از پاستور به احتمال زیاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می شود و ترجیح شخصی اش این خواهد بود که در فضای امنیتی مشغول فعالیت شود

مقصد روحانی پس از پایان دولت مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، با نزدیک شدن به پایان دولت دوازدهم گمانه زنی ها از پست بعدی حسن روحانی آغاز شده است. خبرهای متعددی مبنی بر رفتن وی به دستگاه های مختلف دیده و شنیده می شود و اما و اگرهای فراوانی هم در این خصوص به گوش می رسد.

حالا از عمر دولت و تدبیر و امید تنها چند روز دیگر باقی مانده و این هشت سال برای همیشه به یک قاب عکس بنفش بر تاریخ ایران تبدیل خواهد شد. در این میان اما شاید افرادی باشند که از خود بپرسند تکلیف حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس دولتهای یازدهم و دوازدهم چه خواهد شد و مسیر بعدی او پس از پاستور به کجا خواهد بود؟

با این حال اما چهره های اصلاح طلب همچنان معتقدند که قوی ترین احتمال در مورد آینده روحانی ساکن شدن او در مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما در بخش های امنیتی.

اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح طلب گفته است که روحانی بعد از خروج از پاستور به احتمال زیاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می شود و ترجیح شخصی اش این خواهد بود که در فضای امنیتی مشغول فعالیت شود، چرا که وی اساسا هیچگاه به طور پررنگ در فضای سیاسی و تحركات مرسوم جریان های سیاسی ورود نکرده و چه در دوران جنگ و چه پس از آن، در کارهای لجستیکی و امنیتی مشارکتی جدی داشته است؛ بنابراین بعید است وارد مسائل سیاسی روز شود.

مهدی آیتی فعال سیاسی اصلاح طلب هم با تاکید بر این مهم گفته که آقای حسن روحانی مثل دیگر دولتمردان بعد از خروج از قدرت به قطع و یقین در مجمع تشخیص مصلحت نظام عضویت خواهد داشت. اما وی به دلیل عملکردی که در این سال ها داشته، بین جریان اصلاحات و جریان اصولگرایی جایگاه و پایگاهی ندارد؛ به عبارت دیگر روحانی را نه اصلاح طلبان قبول دارند و نه اصولگرایان!.

بنابراین محتمل ترین گزینه حضور حسن روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام است تا دولت 8 ساله روحانی هم به تاریخ بپیوندد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!