شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۷:۲۲
دفاعی - کد خبر : 7399
يكشنبه، ۰۳ اسفند، ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

معاون اجرایی ارتش : سرباز محور و مدار امنیت جامعه است

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه توجه جدی به کارکنان وظیفه و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای آنها، یکی از ضرورت های کاری نیروهای مسلح است، گفت: سرباز محور و مدار امنیت جامعه است

معاون اجرایی ارتش : سرباز محور و مدار امنیت جامعه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین،امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در سومین همایش سراسری فرماندهان مراکز آموزشی ستاد ارتش و یگان های تابعه که صبح امروز در سالن ولایت این ستاد برگزار شد، گفت: ما 48 هزار شهید در دفاع مقدس داشته ایم که 40هزار نفرشان سرباز بوده اند و این نشان دهنده نقش محوری و اهمیت ویژه سرباز در ارتش است.

معاون اجرایی ارتش امر به معروف و نهی از منکر را یکی از ویژگی های فرماندهان جهادی دانست و گفت: با توجه به هجمه سنگین فرهنگی دشمنان، همه فرماندهان عزیز یکان های سربازی باید در حوزه فعالیت های فرهنگی همکاری نمایند و خودشان یک مربی افتخاری قرآن و نماز باشند.

وی در پایان گفت: ان شاءالله بتوانیم در این راستا تدابیر حضرت اقا را پیاده کنیم و به سربازان مهارت های تخصصی مورد نیاز جامعه را یاد دهیم.

در این همایش یکروزه، همچنین حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش طی سخنانی با بیان اینکه توجه به فرماندهان یکان های سربازی و ارتباط با آنها یکی از دغدغه های فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش است؛ گفت: با توجه به تأثیرگذاری فرماندهان محترم یکان های سربازی، جا دارد سر فصل جداگانه ای را برای آنها لحاظ کرد و کارهای فرهنگی و مهارتی و دوره های متنوعی را برای آنها برگزار نمود که این اقدام می تواند برخی چالش ها را در حوزه  سربازی به حداقل برساند.

وی در ادامه ضمن بیان حدیثی از امام جواد (ع) گفت: انسان نیکوکار به نیکی کردن نیازمندتر است تا کسی که به آن نیکی محتاج است و  در حقیقت، آدمی هر کارخوبی که انجام بدهد در وهلۀ اول، به خودش خوبی نموده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در ادامه جدّی گرفتن مسئولیت فرماندهی، برخورد ناصحانه و با دلسوزی، وقت گذاشتن برای سربازان، فراتر از فرمانده و مربی نظامی بودن و الگوی عملی بودن برای سرباز را از نکات مهم در حوزه فرماندهی یکان های سربازی دانست و افزود: هر فرمانده باید یک الگوی عملی و تربیتی برای سرباز باشد و در کنار کار نظامی اش، مربّی افتخاری قرآن و نماز باشد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!