سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۲۱:۰۷
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 17458
سه شنبه، ۱۵ فروردين، ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

مشکلات بانکی آمریکا به بریتانیا هم منتقل شد

پس از ایالات متحده، شرکت های رمزنگاری در بریتانیا برای دسترسی به بانک ها مشکل دارند

مشکلات بانکی آمریکا به بریتانیا هم منتقل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، افزایش فشار نظارتی از طرف ایالات متحده در حال گسترش به سایر کشورها است.  آخرین اخبار نشان می دهد که شرکت های رمزنگاری قادر به دسترسی به بانک های بریتانیا نیستند.

 ایالات متحده شاهد افزایش فشار نظارتی بر صنعت ارزهای دیجیتال بوده است.  در هفته های اخیر، گری جنسلر، رئیس SEC با همتایان کانادایی و بریتانیایی خود دیدار کرد.

 برنامه های رسمی NFT هفته گذشته توسط بریتانیا به حالت تعلیق درآمد.  علاوه بر این وضعیت، دسترسی به پول نقد برای مشتریان ارزهای دیجیتال در کشور به طور فزاینده ای دشوار می شود.  طبق اخبار بلومبرگ، بسیاری از بانک ها مانند HSBC نمی خواهند با این بخش همکاری کنند.

 

با بدتر شدن نقدینگی، انتظار نوسانات قیمت بیت کوین (BTC) بیشتری را در آوریل داشته باشید

علیرغم افزایش قوی بیت کوین در سه ماهه اول 2023، نقدینگی آن کم است که می تواند منجر به نوسانات قیمت بیشتر شود.

بیایید نگاهی به حجم معاملات لحظه ای بیت کوین در دو صرافی برتر – بایننس و کوین بیس – بیندازیم. تا پایان ماه مارس، بزرگترین پلتفرم معاملاتی بایننس شاهد حجم معاملات نقطه ای بیش از 6 میلیارد دلار با بازدید ماهانه 65 میلیون کاربر بود.

به طور مشابه، Coinbase شاهد حجم معاملاتی در حدود 1.3 میلیارد دلار و 33 میلیون بازدید ماهانه بود. این دو صرافی در دو هفته گذشته مورد انتقاد رگولاتورهای ایالات متحده قرار گرفته اند. فیونا سینکوتا، تحلیلگر ارشد بازارهای مالی در سیتی ایندکس گفت:

حجم معاملات بیت کوین سقوط کرده است، «که به ناچار بازار بی ثبات تر را ایجاد می کند. کاهش شدید حجم به این معنی است که برای سفارش های بزرگ راحت تر است که قیمت بیت کوین را جابجا کنند

از سوی دیگر، اخیراً تعداد زیادی بیت کوین در خارج از بورس در حال حرکت هستند. طبق ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای CryptoQuant، نزدیک به 46000 بیت کوین در 10 روز گذشته صرافی را ترک کرده‌اند.

 

نهنگ های کاردانو با اخبار کاردانو دست به کار شدند 

در میان ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، کریپتو بومی Cardano ADA اخیراً نوسانات قیمتی را نشان داده است. از ابتدای سال 2023، ADA بیش از 50 درصد رشد داشته است

با این حال، Cardano (ADA) در چند وقت اخیر با مقاومت قوی در سطوح 0.40 دلار روبرو بوده است. که عبور از این مانع می‌تواند جرقه ای در رشد آن باشد ، نهنگ‌های کاردانو که بین 1 میلیون تا 10 میلیون دارند، در ماه گذشته 150 میلیون ADA به ارزش 57 میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

طبق آخرین پیشرفت، کاربران بلاک چین و کیف پول Cardano به زودی می توانند به قراردادهای هوشمند EVM دسترسی پیدا کنند. Milkomeda، شبکه ای که دیگر پلتفرم های بلاک چین را به قراردادهای EVM متصل می کند، هفته گذشته این خبر را اعلام کرد. Sebastien Guillemot، مدیر عامل Milkomeda نوشت:

ارز Cardano ماه آینده یک زنجیره برتر EVM خواهد بود. Milkomeda (لایه EVM Cardano) در حال راه‌اندازی ویژگی‌ای است که به هر کاربر کاردانو اجازه می‌دهد از قراردادهای EVM مستقیماً از هر کیف پول Cardano در ADA خالص استفاده کند. این کاردانو را فوراً به یکی از بزرگترین زنجیره های EVM از نظر تعداد کاربر تبدیل می کند.

 

نهنگ های آدا

آدا، یکی از آلتکوین‌های مورد علاقه در بازار ارزهای دیجیتال، هفته جدید را با تلاش نهنگ‌ها برای عبور از دیوار مقاومتی خود آغاز کرد.  طبق داده ها نهنگ‌های ADA ماه گذشته ۵۷ میلیون دلار ارز آدا را خریداری کردند.

یک تحلیلگر بازار مالی امروز صبح دو توییت درباره ترند آدا منتشر کرد.  علی در اولین توییت خود به اشتراک گذاشت که در حال حاضر ناحیه مقاومتی بزرگی بین 0.40 تا 0.42 دلار وجود دارد. و شکست این مانع می تواند یک روند  صعودی را شروع  کند.

 چند ساعت بعد، تحلیلگر نموداری را با آخرین داده‌های زنجیره‌ای از IntoTheBlock به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد نهنگ‌هایی که بین 1 میلیون تا 10 میلیون ADA دارند، تقریباً 150 میلیون آدا دیگر در ماه گذشته خریداری کرده‌اند.  هنگامی که با قیمت های فعلی ارزیابی می شود، این معامله به ارزش تقریبی 57 میلیون دلار تخمین زده می شود.

 نهنگ‌ها ممکن است در تلاش برای شکستن مقاومت فوق‌الذکر باشند که می‌تواند نشانه خوبی برای افزایش آلت‌کوین مد روز باشد.  با این حال، برای اینکه این حرکت برای مدت طولانی ادامه یابد، باید بالای این مقاومت تثبیت دهیم.

 

نظر تحلیلگر سابق آرک اینوست درباره اتریوم 

 کریس برنیسک در پستی در اکانت رسمی رسانه های اجتماعی خود در تاریخ 3 آوریل ادعا کرد که با به روز رسانی شانگهای، بخش بزرگی از اتریوم عاری از ریسک خواهد بود و این امر بر روند افزایش سرمایه گذاران تأثیر مثبت خواهد داشت.

اتریوم که در 30 روز گذشته 15.2 درصد افزایش داشته است، در زمان نگارش این مقاله با 0.7 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 1811 دلار معامله می‌شود.

صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال FTX قرار است پلتفرم LedgerX خود را در تاریخ 4 آپریل به مزایده بگذارد. حراج در دفاتر شرکت حقوقی Sullivan & Cromwell برگزار می‌شود و جلسه فروش آن برای 12 آپریل برنامه‌ریزی شده است. اطلاعیه برنده مناقصه ظرف یک روز کاری پس از پایان حراج داده خواهد شد. طبق یک پرونده حقوقی در ابتدای سال جاری، حدود 117 طرف به خرید نهادهای FTX علاقه نشان داده اند.

فروش لجر ایکس در بحبوحه زمانی چالش برانگیز برای صنعت ارزهای دیجیتال، با بررسی دقیق نظارتی در ایالات متحده و فراتر از آن انجام می شود. FTX از زمان راه اندازی خود در سال 2019 به عنوان یک بازیگر اصلی در بازار مشتقات ارزهای دیجیتال ظاهر شده و در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.  پلتفرم آن طیف وسیعی از معاملات آتی، گزینه‌ها و توکن‌های اهرمی را برای معاملات ارائه می‌دهد و اخیراً به معاملات نقدی سهام و ارزهای دیجیتال گسترش یافته است.  فروش LedgerX احتمالاً علاقه قابل توجهی را در میان پیشنهاد دهندگان بالقوه ایجاد می کند که به دنبال سرمایه گذاری بر موفقیت FTX هستند

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!