جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۵:۰۲
اجتماعی - کد خبر : 7385
يكشنبه، ۰۳ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

مستمری سه ماهه برای مددجویان منطقه زلزله زده سی‌سخت پرداخت شد

بهزیستی 20 میلیون تومان کمک بلاعوض و 60 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصد در اختیار بنیاد مسکن قرار می دهد و بنیاد مسکن موظف است خانه مددجو را تامین کند

مستمری سه ماهه برای مددجویان منطقه زلزله زده سی‌سخت پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری سه ماهه برای 1300 مددجوی بهزیستی مستمری بگیر در شهر سی‌سخت که دچار زلزله شده است خبر داد.

مسکن مددجویان 30 تا 100 درصد دچار تخریب شده است


محمدرضا کاظم زاده در اینباره اظهار داشت: از زمان وقع زلزله در سی سخت مستقر هستیم و از خانه های زلزله زده مددجویان بازدید داشتیم که دیروز بازدید میدانی از 40 خانوار انجام شد و در مجموع تاکنون از منازل 203 خانوار مددجوی بهزیستی بازدید شده است. متاسفانه منازل مسکونی مددجویان از 30 تا 100 درصد تخریب شده البته حتما بنیاد مسکن باید میزان تخریب را تائید کند و بهزیستی نمی تواند به طور دقیق برآورد کند اما اسباب و وسایل مددجویان دچار خسارت شدیدی شده است.

کاظم زاده در ادامه گفت: علاوه بر پرداخت مستمری سه ماهه، کمکی هم به بهزیستی استان کهکیلویه و بویراحمد صورت می گیرد تا به جامعه هدف کمک کند. با هماهنگی با استان های همجوار هم تلاش می شود تا کمک های مردم جمع آوری شده و به محض اینکه این کمک ها برسد براساس نیازها توزیع خواهد شد.

رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی درباره مسکن های تخریب شده مددجویان عنوان کرد:

بهزیستی تفاهم نامه ای برای ساخت مسکن مددجویان با بنیاد مسکن دارد که اگر بنیاد مسکن تخریب منزل مددجو را تائید کند، آن وقت بهزیستی 20 میلیون تومان کمک بلاعوض و 60 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصد در اختیار بنیاد مسکن قرار می دهد و بنیاد مسکن موظف است خانه مددجو را تامین کند.

گفتنی است که زمین لرزه ای به وسعت 5.6 ریشتر ، ساعت 22 و 5 دقیقه روز چهارشنبه هفته گذشته شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهکیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق 8 کیلومتری زمین اتفاق افتاد. در سال 1397 هم زمین لرزه ای به همین وسعت شهرهای سی سخت و یاسوج را مورد خسارت قرار داده بود، سی سخت با 7 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!