جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۶:۴۶
شهری - کد خبر : 13445
يكشنبه، ۰۲ آبان، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

مراکز معاینه فنی کشور تا زمان حضور شهروندان در مراکز فعالند

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور زمان فعالیت مراکز معاینه فنی کشور را از ۷:۳۰ صبح تا زمان حضور شهروندان در مراکز اعلام کرد.

مراکز معاینه فنی کشور تا زمان حضور شهروندان در مراکز فعالند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایسنا، عبدالله متولی تغییر ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی در کشور را تشریح کرد و گفت: در تمام ایامی که شاهد اوج گیری پیک شیوع ویروس کرونا بودیم، تمامی مراکز معاینه فنی در کشور فعال بودند و محدودیتی ایجاد نشد و حتی ساعت کاری آنها کم هم نشد. در حقیقت مراکز معاینه فنی در گروه یک یعنی مشاغل ضروری دسته بندی شدند لذا محدودیت و تعطیلی برای آنها در ایام اوج گیری کرونا اعمال نشد.
 
مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور، با بیان اینکه هرچند که فعالیت مراکز در این مدت آسیب بسیاری به کارکنان آن وارد کرد، اظهار داشت:  به دلیل اینکه ارائه خدمات اینن مراکز به شهروندان ضروری بود، همکاران ما در مراکز با رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی به وظایف خود عمل و به شهروندان در سراسر کشور خدمت رسانی کردند.
 
وی به  سیر نزولی شیوع بیماری کرونا در حال حاضر اشاره کرد و افزود: مراکز معاینه فنی از صبح ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه کار خود را آغاز می کنند و بسته به مراجعین کار را ادامه می دهند؛ یعنی ممکن است مرکزی که مراجعین بیشتری دارد حتی تا ساعت ۲۴ نیز فعالیت داشته باشد و سایر مراکز نیز که مراجعین کمتری دارند تا ساعت ۱۹ فعالیت خواهند داشت. در حقیقت ساعت فعالیت مراکز وابسته به مراجعه شهروندان خواهد بود.
 
متولی  با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی، به متقاضیان توصیه می شود که از سرویس نوبت دهی اینترنتی استفاده و بر اساس نوبت به این مراکز مراجعه کنند،عنوان کرد: به این ترتیب هم جلوی ازدحام جمعیت و مراجعه کنندگان گرفته می شود و هم اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز موفق تر خواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۴۳ مرکز با ۸۲۱ خط سرویس در کشور خدمات معاینه فنی خودرو ارائه می‌دهند، یادآور شد: متقاضیان برای دریافت نوبت اینترنتی برای مراکز معاینه فنی، می توانند در هر شهری به پایگاه و سایت اطلاع رسانی شهرهای خود که به صورت مجزا فعال هستند، مراجعه کنند. 
 
مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور نرخ هزینه معاینه فنی برای خودروهای مختلف را نسبت به سال گذشته بدون تغییر اعلام کرد و گفت: برای خودروهای سبک ۴۷ هزار تومان، خودروهای سنگین ۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان، برای خودروهای دوگانه سوز تک مخزن ۷۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خودروهای دوگانه سوز دو مخزن ۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار شهری
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!