سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۷:۰۲
محور مقاومت - کد خبر : 8885
سه شنبه، ۳۱ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار حجازی

سرلشکر رحیم صفوی: سردار شهید حجازی افتخاری برای ایران، اصفهان و جهان اسلام است

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سردار حجازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: امروز اصفهان مفتخر است که یک برگ زرینی به کتاب طلایی شهدا و فداکاران راه خدا تقدیم و به کتاب ارزشمندش افزوده است.سردار قاآنی در مراسم تشییع پیکر سردار جانباز شهید سیدمحمد حجازی در اصفهان افزود: اصفهان شهری است که در یک روز ۳۰۰ شهید عالی مقام را تشییع کرده است.سرلشکر رحیم صفوی: سردار شهید حجازی افتخاری برای ایران، اصفهان و جهان اسلام است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا هم: شهادت ناگهانی سردار شهید حجازی غمی جانکاه برای مردم ایران، اصفهان و سپاه پاسداران بود.

سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی در آیین تشییع پیکر شهید سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه صبح گفت: سردار شهید حجازی افتخاری برای ایران، اصفهان و جهان اسلام به ویژه جبهه مقاومت بود.

وی اضافه کرد: این سردار مجاهد از یک تفکر استراتژیک، دفاعی و امنیتی برای دفاع از امنیت و منافع ملی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران برخوردار بود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه سردار شهید حجازی سال‌ها در دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت درخشید اضافه کرد: او در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت در قله رفیع ایمان، عقلانیت و شجاعت ایستاده بود.

سردار سرلشگر صفوی افزود: اخلاص و تواضع او مقابل عموم مردم و بسیجیان زبانزد بود.

وی با بیان اینکه ملت‌های بزرگ و متمدن در جهان عناصری هویت بخش در اختیار دارند که شناسنامه آن ملت و ترسیم کننده افق‌های تمدن سازان آینده آن ملت هستند افزود: ۲۳ هزار شهید استان اصفهان، شهدای ایران و شهدای مدافع حرم نماد و نمایشگر هویت انقلاب اسلامی و ملت‌های بزرگ مسلمان در منطقه ملت‌های تمدن‌ساز هستند.

سردار سرلشگر صفوی ادامه داد: شهیدانی همچون سردار دل‌ها، سردار حجازی، حاج حسین خرازی، عبدالله میثمی و حاج احمد کاظمی خالق و آفریننده و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی با مرکزیت انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه‌های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی در قرن حاضر هستند.

 

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار محور مقاومت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!