سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۱۵:۴۲
دولت - کد خبر : 13742
پنجشنبه، ۲۰ آبان، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

مخبر : روند تزریق دز سوم واکسن براساس اولویت ها تسریع شود

خوشبختانه با تلاش های گسترده دولت در امر واردات واکسن و نیز همت تولید کنندگان داخلی، مشکلی از نظر تعداد واکسن در کشور وجود ندارد

مخبر : روند تزریق دز سوم واکسن براساس اولویت ها تسریع شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، معاون اول ریاست جمهوری در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره وضعیت کنونی واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی صحبت کرد.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا در برخی کشورها با وجود واکسیناسیون، اظهار داشت: اگرچه واکسیناسیون در کشور با سرعت در حال انجام است، اما بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی می تواند تمام زحمات و دستاوردهای دولت، تلاش کادر درمان و همکاری های خود مردم در مقابله با کرونا را از بین ببرد.

وی بر لزوم رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در کشور تاکید کرد و از رسانه ها و مطبوعات خواست با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق، هشدارهای لازم را به جامعه منتقل کنند تا سطح رعایت اصول بهداشتی کاهش پیدا نکند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا همچنین با اشاره به آغاز روند تزریق دوز سوم واکسیناسیون در کشور، گفت: خوشبختانه با تلاش های گسترده دولت در امر واردات واکسن و نیز همت تولید کنندگان داخلی، مشکلی از نظر تعداد واکسن در کشور وجود ندارد و باید روند تزریق دوز سوم بر اساس اولویت بندی های مشخص تسریع شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان های مختلف کشور و رنگ بندی شهرها ارائه کرد و گفت: با توجه به اینکه برخی کشورها با وجود تزریق دوز سوم واکسن همچنان با موج جدید کرونا درگیر هستند، رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان باید در دستور کار مردم باشد.

در این جلسه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر ریاست جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از رنگ بندی شهرهای مختلف، میزان بستری و تعداد فوتی ها در کشور ارائه شد.

معاون وزیر کشور نیز در این نشست گزارشی از تدوین طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کرد و مقرر شد این طرح پس از اعمال برخی اصلاحات، برای تصویب نهایی در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!