پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۴:۱۴
دولت - کد خبر : 11968
پنجشنبه، ۰۴ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

مخبر : تقویت ارزش پول ملی با افزایش تولید محقق می شود

وضعیت تولید باید در وزارتخانه ها مشخص شود و وظایف آن وزارتخانه در امر تولید، جدول بندی، احصاء و زمان بندی شوند تا بر اساس زمانبندی آن را بتوان مرتب کنترل کرد اینگونه نشود که پایان سال برسد و این وعده ها به نتیجه نرسیده باشد.

مخبر : تقویت ارزش پول ملی با افزایش تولید محقق می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در اولین جلسه هیئت دولت سیزدهم اظهار داشت : به نظرم روز گذشته حماسه ای در رای اعتماد مجلس به دولت اتفاق افتاد و خصوصا بخش پایانی که بسیار خوب تبيين شد و این رویکرد جوانگرایی و انقلابی در مجلس خوب جا افتاد.

مخبر در ادامه گفت : وزیران در این چند روز بسیار وزین، با اقتدار، مسلط و با تعامل سالم برخورد کردند. یکی از نگرانی هایم این بود که تعامل و قول های غیرمعمول داده نشود، معمولا گاهی این اتفاقات می افتاد و شهادت می دهم وزیران متین و با اعتماد به نفس ورود کردند که صحنه های بسیار خوبی بود اگرچه یکی دو صحنه غیرمطلوب هم اتفاق افتاد و آن هم طبیعی است.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: نکته بسیار مهم این است که در دوران انتخابات قول هایی داده اید و مردم شما را به صدق می شناسند، این نمی تواند دائم باشد اگر ادامه دار نباشد چون این بخش دیگر دست شما نیست و همه قول هایی که داده اید در ظرفی از این وزارتخانه ها اتفاق می افتد.

از طرفی دیگر وزیران هم درباره بحث های پیشنهادی در مجلس، برنامه و در کمیسیون ها هم قول هایی داده اند. از دیروز که وزیران رای آورده اند ۸ رئیس کمیسیون در تماس با من گفتند قول های داده شده چه می شود. پیشنهاد می کنم که همه قول های داده شده وزیران و همچنین رئیس جمهوری احصاء، جدول بندی و زمان بندی شود تا بتوانیم دست کم ماهانه اینها را بررسی کنیم و در اختیار همه وزیران قرار دهیم.

مخبر خاطرنشان کرد: مثلا اگر آقای قاسمی قرار است یک میلیون مسکن بسازد خلق الساعه نمی تواند، باید مشخص شود ماهی ۸۰ تا ۹۰ خانه ساخته شود طوری که پیشرفت فیزیکی داشته باشد و پایان سال این یک میلیون قابل انجام باشد.

معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با بحث معیشت و وضعیت پول ملی، بیان کرد: به مردم برای خروج از کاهش ارزش پول ملی حضرتعالي قول هایی داده اید که باید تاکید شود و ارزش پول ملی قدرت پیدا کند، زمانی این میسر می شود که تولید اتفاق بیافتد.

پس وضعیت تولید باید در وزارتخانه ها مشخص شود و وظایف آن وزارتخانه در امر تولید احصاء جدول بندی و زمان بندی شوند تا بر اساس زمانبندی آن را بتوان مرتب کنترل کرد و اینگونه نشود که پایان سال برسد و این وعده ها به نتیجه نرسیده باشد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار دولت
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!