جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۸:۴۳
زنان و جوانان - کد خبر : 10232
يكشنبه، ۲۳ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

محکوم شدن استفاده ابزاری از زنان برای کسب آرا

استفاده ابزاری از زنان برای کسب آرا در انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای از سوی شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده ، محکوم شد.

محکوم شدن استفاده ابزاری از زنان برای کسب آرا
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با صدور بیانیه‌ای استفاده ابزاری از زنان برای کسب آرا در انتخابات ریاست جمهوری را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
«روز میلاد کریمه اهل‌بیت(س) و آغاز دهه کرامت بر دختران عزیز و زنان بزرگوار ایران اسلامی که تحت عنایت رب کریم و در سفر کرامت رشد کرده و به موفقیت‌­های چشمگیری در عرصه‌­های علمی، هنری، فرهنگی و اجتماعی دست یافته‌­اند، مبارک باد.
 
ایران سربلند در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی قرار دارد.
 
در این ایام متأسفانه بار دیگر شاهد استفاده ابزاری از زنان برای کسب آرا هستیم. زنان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌­دهند بعد از انقلاب همواره در همه عرصه­‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی پیشرفت­‌های قابل توجهی داشته‌­اند، اما به دلیل ظلم مضاعفی که از دوران ستمشاهی نسبت به زنان نهادینه شده بود و نیز مشکلاتی که متوجه همه آحاد مردم هست، در اجرای قوانین و مصوبات مؤید حقوق زنان مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شده است. اما این اشکالات نمی‌­تواند مستمسک عده‌­ای قرار گیرد که زنان قهرمان کشور را با افراد آسیب­‌پذیر و معتادین و ... یکسان دیده و به جای دادن برنامه مدون برای حل مشکل آن‌ها، با ایجاد جو احساسی برخاسته از حس ترحم بخواهند رأی این قشر متفکر، فعال، خلاق، نجیب و فداکار را نسبت به خود جلب نمایند.
 
بهتر است کاندیدا‌های محترم بدانند زنان از حیث آمار، نیمی از جامعه هستند­ و از حیت آثار، کل جامعه‌­اند و نگاه ترحم‌آمیز را نوعی تحقیر و توهین دانسته و خواستار برخورد انسانی نسبت به همه آحاد جامعه چه زن و مرد هستند و مناسب است این جمله حضرت امام خمینی(ره) را مدنظر قرار دهند که فرمودند: «ما مفتخریم که بانوان و زنان پیر و جوان و خرد و کلان‏ ‎‏در صحنه‌های فرهنگی و اقتصادی و نظامی حاضر، و‏‎ ‎‏همدوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد‏‎ ‎‏قرآن کریم فعالیت دارند».
 
شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده این قبیل روش‌­ها و اقدامات را محکوم می­‌نماید و از مسئولین درخواست دارد که تذکرات لازم را به دست اندرکاران تبلیغات ریاست جمهوری بدهند.
 
شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده»
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!