چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۶:۴۶
زنان و جوانان - کد خبر : 12242
چهارشنبه، ۱۷ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

مجمع ملی جوانان پروژه های ملی را تا دل روستاها عملیاتی می کند

معاون امور جوانان مجامع استانی سمن‌های جوانان را به عنوان شعبات استانی مجمع ملی برشمرد و گفت: این سمن ها توانایی انجام پروژه های ملی در هر موضوعی را دارند و با شبکه هایی از جوانان و نخبگان اجتماعی می توانند تا دل روستاها پروژه ها را عملیاتی کنند.

مجمع ملی جوانان پروژه های ملی را تا دل روستاها عملیاتی می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایرنا،محمد مهدی تندگویان در نخستین نشست وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیات رییسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان، به اهمیت وزارت ورزش و جوانان در دو حوزه مهم و فراگیر ورزش و جوانان اشاره داشت وبا توجه به مسائل بزرگ و عدیده آن برای وزیر دولت سیزدهم آرزوی توفیق کرد.
 
وی با بیان تاریخچه ای از تشکیل مجمع ملی سمن های جوانان از سال 84 پرداخت و افزود: پس از تصویب تشکیل مجمع ملی توسط شورای عالی جوانان در سال ۸۴ این موضوع به دلیل مشکلات مختلف بیش از ۱۵ سال روی زمین مانده بود. نهایتا مقدمات تشکیل مجمع از سال ۹۶ مهیا و اساسنامه آن توسط سمن های جوانان تدوین شد و مطابق اساسنامه انتخابات مجمع در سال ۹۷ برگزار شد.
 
تندگویان این مجمع را دومین مجمع ملی سمن های جوانان عنوان کرد و افزود: با مشارکت ۹۸ درصدی سمن های جوانان در سطح ملی و با حضور ناظران وزارت کشور دومین دوره انتخابات مجمع انجام شد.
 
وی مجمع ملی سمن های جوانان  را در حوزه کار تشکلی، تنها نهاد دارای ساختار و تشکیلات ملی دانست و: مجامع استانی سمن های جوانان را نیزبه عنوان شعبات استانی مجمع ملی معرفی کرد و گفت: این سمن ها می توانند هر پروژه ملی در هر موضوعی را انجام داده و شبکه هایی از جوانان و نخبگان اجتماعی داشته که می توانند تا دل روستاها پروژه ها را عملیاتی کنند.
 
معاون امور جوانان از اقدامات موثر و کمک های سمن های جوانان در بحران هایی مثل سیل و زلزله و پاندمی کرونایاد کرد و افزود: سمن های جوانان در موضوع کمک مومنانه که فرمان مقام معظم رهبری بود، بدون دریافت حتی یک ریال اعتبار دولتی ۴۲۰ هزار خانواده نیازمند را تحت پوشش قرار داده و سبد معیشتی برای آنها تهیه کردند.
 
تندگویان با یادکردن از حسین علی مرادی به عنوان جوان پرشور و فعال این سمن ها که در حین خدمت به استان سیستان و بلوچستان شهید شد، عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته حدود هفت هزار دانش آموز این استان وارد مدارس ساخته شده توسط تشکل این شهید عزیز شدند.
 
طبق اظهارات وی، شبکه های مختلفی چون امداد و نجات، آسیب های اجتماعی، گردشگری و... نیز خدمات زیادی به مخاطبان ارائه می کنند.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار زنان و جوانان
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!