پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۹:۱۵
حوادث و انتظامی - کد خبر : 12243
چهارشنبه، ۱۷ شهريور، ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

مامور انتظامی سهوا به فرد قمه به دست شلیک کرده است

توضیحات فرمانده انتظامی استان البرز درباره کلیپ منتشر شده از شلیک مامور انتظامی به سمت یک متهم در منطقه مهرشهر کرج مبنی بر این است که شلیک سهوا انجام شده.

مامور انتظامی سهوا به فرد قمه به دست شلیک کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه روز ۱۳ شهریور خبری مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط شخصی در منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اعلام شد، گفت: ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز توضیح داد: طبق مشاهده ماموران شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری کرده و علاوه بر هم زدن نظم عمومی، به ۴ نفر از جمله یک خانم و اموال مردم نظیر چند خودرو و یک سوپرمارکت آسیب وارد کرده است.
 
وی با بیان اینکه  بمامور انتظامی متهم را به آرامش دعوت می کند، افزود: اما نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مامور نیز حمله ور می شود که در این هنگام مامور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین می زند، اما در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس، در یک اقدام سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می کند.
 
سردار محمدیان ضمن اشاره به انتشار کلیپ این ماجرا در فضای مجازی تصریح کرد: رسانه های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می دهند، به همین دلیل فیلم کامل اوباشی گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس منتشر خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی استان البرز به سابقه فرد مذکور در 7 فقره درگیری و نزاع اشاره کرد و با تاکید براینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد پلیس مواجه خواهد شد، اظهار کرد: تحقیقات تخصصی از سوی مبادی نظارتی پلیس و دستگاه قضائی در خصوص این موضوع در حال انجام است.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!