پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۶:۰۴
ورزشی - کد خبر : 2765
پنجشنبه، ۲۲ اسفند، ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

لیگ قهرمانان اروپا؛ حذف ناباورانه قهرمانه در خانه و صعود پاریسی ها

دیگو سیمئونه و تیمش کاری را انجام دادند که سال گذشته بارسلونا با برتری 3 گله در دیدار رفت موفق به انجام آن نشده بود.

لیگ قهرمانان اروپا؛ حذف ناباورانه قهرمانه در خانه و صعود پاریسی ها


در شب دوم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس برگزار شد، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای اتلتیکومادرید بود و پاریسن ژرمن در استادیوم خالی از هوادار خود به مصاف دورتموند رفت. دیدار لیورپول و اتلتیکومادرید درحالی باحضور تماشاگران برگزار شد که بازی های لیگ قهرمانان در کشور اسپانیا بدون تماشاگر انجام می شود، اما دیشب تعداد زیادی از هواداران اتلتیکو در آنفیلد حضور داشتند که جای تامل بسیاری دارد!.

 

  • لیورپول بعد از مدت ها در خانه خود شکست خورد


شاید آخرین باخت خانگی لیورپول را حتی هواداران این تیم هم به یاد نداشته باشند، اما دیشب اتلتیکومادرید موفق شد بعد از کریستال پالاس در فصل 2017 لیورپول را در آنفیلد مغلوب کند. دیدار رفت دوتیم با برتری یک بر صفر شاگردان سیمئونه به پایان رسیده بود ، در این مسابقه تیم میزبان خیلی زود و توسط واینالدوم به گل اول دست پیدا کرد، نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام رسید. البته نبود آلیسون بکر درون دروازه قرمزها نگرانی های کلوپ را افزایش داده بود، نیمه دوم هم با حملات میزبان پیگیری می شد اما گلی به ثمر نرسید تا وقت های اضافه تعیین کننده باشد. در وقت اضافه اول لیورپول توسط فیرمینو گل دوم را هم وارد دروازه اوبلاک کرد، اما در یک غافلگیری این اتلتیکو بود که توسط مارکوس یورنته یکی از گل ها را جبران کرد تا جای تیم صعود کننده تغییر کند. در ادامه وقت اضافه اول بازهم یورنته به راحتی دروازه آدریان را گشود تا جای خالی آلیسون کاملا احساس شود.

 


در وقت اضافه دوم لیورپولی ها که باید 2 گل به ثمر می رساندند موفق به عبور از سد دفاعی مستحکم اتلتیکو نشدند، در لحظات پایانی این نیمه آلوارو موراتا تیر خلاص را به پیکر قهرمان فصل گذشته اروپا زد تا کلوپ و شاگردان بعد از مدت ها طعم شکست در آنفیلد را بچشند. قرمزها که پس از 30 سال در آستانه فتح لیگ جزیره قرار دارند با حذف از لیگ قهرمانان کمی شیرینی قهرمانی در جزیره را کمتر کردند، دیگو سیمئونه و تیمش کاری را انجام دادند که سال گذشته بارسلونا با برتری 3 گله در دیدار رفت موفق به انجام آن نشده بود.

 

  • صعود پاریسی ها با درخشش نیمار


در دیگر بازی شب گذشته هم تیم های پاریسن ژرمن و دورتموند در پارک دو پرنس خالی از تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند، دورتموند در مسابقه رفت با درخشش هالند 2 بر یک پیروز شده بود. پاریسی ها از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و ابتدا توسط نیمار در دقیقه 28 به گل نخست دست پیدا کردند، در دقایق پایانی نیمه اول هم خوان برنات گل دوم را به ثمر رساند تا حکم صعود پاریسن ؤزمن در همان نیمه امضا شود. دورتموند در نیمه دوم کمی هجومی تر ظاهر شد اما اخراج امره جان بخاطر درگیری با نیمار کار را برای شاگردان لوسین فاوره سخت تر کرد، سرانجام این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید تا در مجموع دو دیدار تیم پاریسن ؤزمن با نتیجه 3 بر 2 به مرحله بعدی صعود کند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!