شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۳:۲۴
ورزشی - کد خبر : 4995
يكشنبه، ۱۹ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل بارسلونا و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی

ادامه لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد

لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل بارسلونا و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته دو دیدار باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم به پایان رسید و تیم ها رقبای خود در مرحله بعد را شناختند. تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا با برتری مقابل میهامانان خود موفق شدند راهی مرحله یک چهارم نهایی شده و تقابل حساسی را باهم در پیش داشته باشند. 
 
صعود بارسلونا به دور بعد با درخشش مسی
تیم بارسلونا که در ورزشگاه خانگی خود میزبان ناپولی بود موفق شد با نتیجه 3 بر یک و در مجموع دو دیدار 4 بر یک به پیروزی دست پیدا کند. با توجه به تساوی 1-1 در بازی رفت این ناپولی بود که به گل احتیاج داشت، تیم میهمان در دقایق ابتدایی فرصت خوب گلزنی داشت اما ضربه مرتنز به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد. در دقیقه 10 اما بارسلونا توسط "لنگله" به گل نخست دست پیدا کرد، در دقیقه 22 هم حرکت زیبای "لیونل مسی" با ضربه استثنائی این بازیکن به گل دوم بارسلونا تبدیل شد. 
 
 
این پایان کار در نیمه اول نبود و در لحظات پایانی یک پنالتی نصیب بارسلونا شد و "سوارز" گل سوم را وارد دروازه ناپولی کرد، در ثانیه های پایانی نیمه اول هم ناپولی صاحب ضربه پنالتی شد و "اینسینیه" موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. در نیمه دوم تیم ناپولی عملکرد بهتری داشت اما فرصت جدی روی دروازه میزبان خلق نکرد، در دقیقه 80 ضربه سر "میلیک" به گل تبدیل شد اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در نهایت بارسلونا با برتری 4 بر یک در مجموع راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، بارسلونا با این پیروزی به رکورد 36 بازی بدون شکست متوالی در نیوکمپ دست پیدا کرد. 
 
بایرن مونیخ با گلباران چلسی راهی یک چهارم نهایی شد
بایرن مونیخ درحالی میزبان چلسی بود که با توجه به برتری 3 بر صفر در زمین چلسی خیال راحتی بابت صعود به دور بعدی داشت، تیم میزبان در این دیدار هم خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 10 "لواندوفسکی" از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند، بایرن در دقیقه 24 هم توسط "پریسیچ" به گل دوم رسید تا صعود خود را حتمی کرده باشد. اما پیش از اتمام نیمه اول "آبراهام" یکی از گل های خورده را برای چلسی جبران کرد.
 
 
بایرن مونیخ در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و در دقیقه 76 توسط "تولیسو" به گل سوم خود رسید، در دقیقه 83 "لواندوفسکی" بار دیگر موفق به گلزنی شد تا بایرن مونیخ در مجموع با نتیجه 7 بر یک چلسی را درهم بکوبد. بایرن مونیخ با صعود به دور یک چهارم نهایی به مصاف بارسلونا خواهد رفت و جدالی جذاب را در لیگ قهرمانان رقم خواهد زد. ادامه لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!