جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۱۴:۴۳
ورزشی - کد خبر : 7294
پنجشنبه، ۳۰ بهمن، ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

لیگ قهرمانان اروپا ؛ گلزنی طارمی مقابل یوونتوس با برتری پورتو

مهدی طارمی به پنجمین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که موفق به گلزنی می شود

لیگ قهرمانان اروپا ؛ گلزنی طارمی مقابل یوونتوس با برتری پورتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در شب دوم از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد. تیم پورتو در حضور مهدی طارمی موفق شد از سد یوونتوس عبور کند ، طارمی با گلزنی مقابل یوونتوس خاطره درخشش مهدوی کیا برابر این تیم را زنده کرد.

تاریخ سازی ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا


تیم پورتو درحالی به مصاف یوونتوس رفت که ستاره ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب داشت، مهدی طارمی که انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت هواداران را خیلی منتظر نگذاشت و در همان دقیقه اول دروازه یوونتوس را گشود. او با سماجت خود از اشتباه بازیکن یوونتوس استفاده کرد و با یک تکل گل اول پورتو را به ثمر رساند. با این گل مهدی طارمی به پنجمین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که موفق به گلزنی می شود.

همچنین گل ثانیه 63 او به دومین گل سریع مرحله حذفی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد، در ادامه نیمه اول تیم یوونتوس برای جبران گل تلاش زیادی کرد اما موفق نبود. در آغاز نیمه دوم بار دیگر تیم پورتو به گل رسید و اینبار موسی مارگا دروازه یوونتوس را باز کرد، این گل هم تنها یک دقیقه پس از شروع بازی به ثمر رسید. پس از گل دوم تیم یوونتوس سراپا حمله شد تا اینکه در دقیقه 82 توسط کیزا به گل اول دست پیدا کرد.

یوونتوس در ادامه فرصت زدن گل مساوی را هم داشت که موراتا فرصت تک به تک را از دست داد، مهدی طارمی در لحظات پایانی با سرعت بالای خود در آستانه گلزنی بود که با خطای مهاجم یوونتوس متوقف شد. درنهایت این مسابقه با برتری پورتو به پایان رسید و ستاره ایرانی مقابل فوق ستاره پرتغالی یووه یعنی رونالدو موفق عمل کرد.

درخشش هالند با برتری دورتموند همراه شد


در دیگر مسابقه شب گذشته، تیم سویا در زمین خود مقابل دورتموند با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. در این دیدار ابتدا سویا با گل سوسو از حریف پیش افتاد ، اما دورتموند توسط داهود گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه با درخشش ارلینگ هالند که 2 گل متوالی را وارد دروازه سویا کرد تیم میهمان در آستانه برد ارزشمند قرار گرفت.

در نیمه دوم هم همین نتیجه پابرجا بود که در لحظات پایانی دیونگ دروازه دورتموند را گشود تا اختلاف به حداقل برسد، در پایان این دورتموند بود که با برد اسپانیا را ترک کرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!