سه شنبه، 28 فروردين، 1403 | Tuesday 16th of April 2024
۲۲:۴۵
ورزشی - کد خبر : 5495
پنجشنبه، ۰۶ آذر، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

لیگ قهرمانان اروپا ؛ صعود بایرن مونیخ و منچسترسیتی

تیم آتالانتا در آنفیلد شگفتی آفرید و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم لیورپول را شکست دهد، لیورپول پس از مدتها سرانجام در زمین خود شکست را پذیرفت

لیگ قهرمانان اروپا ؛ صعود بایرن مونیخ و منچسترسیتی
هفته چهارم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری 8 دیدار به اتمام رسید، در پایان این هفته تیم های بایرن مونیخ و منچسترسیتی با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود به دور حذفی صعود کردند. در حساس ترین بازی شب گذشته هم تیم اینتر در مقابل میهمان خود رئال مادرید شکست را پذیرفت. 
 
صعود بایرن مونیخ با گلزنی لواندوفسکی
تیم بایرن مونیخ که در زمین خود میزبان سالزبورگ اتریش بود موفق شد درنهایت با نتیجه 3 بر یک به برتری دست پیدا کند. در این دیدار ابتدا رابرت لواندوفسکی ستاره مونیخی ها در نیمه اول گلزنی کرد، در نیمه دوم هم کیگزلی کومان و لروی سانه برای باواریایی ها گلزنی کردند تا اختلاف به 3 گل برسد. اما در ادامه این تیم سالزبورگ بود که با گل برشیا یکی از گل های خورده را جبران کرد اما این بایرن بود که به چهارمین برد متوالی خود رسید تا با 12 امتیاز به دور بعدی صعود کند. 
 
 
اینتر 10 نفره در خانه شکست را از رئال پذیرفت
در مهم ترین بازی شب گذشته، تیم های اینتر و رئال مادرید در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند، بازی رفت دوتیم با برتری رئال مادرید به پایان رسیده بود. رئال برای این مسابقه کاپیتان های خود یعنی سرخیو راموس و کریم بنزما را در اختیار نداشت، اینتر هم برای کسب نخستین برد خود تلاش می کرد. نیمه اول مسابقه با گل زودهنگام رئال مادرید توسط هازارد از روی نقطه پنالتی به پایان رسید، هرچند اینتر تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد. نیمه دوم هم با اخراج ویدال از اینتر کار برای شاگردان کونته دشوار شد. در ادامه رئال توسط رودریگو به گل هم رسید تا شکست تلخی را به اینتر تحمیل کند.
 
 
شگفتی سازی آتالانتا در زمین لیورپول
در دیگر دیدار ها، تیم منچسترسیتی در زمین المپیاکوس یونان با تک گل فودن به برتری رسید تا با کسب 12 امتیاز به دور حذفی صعود کند. تیم های آتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو به تساوی بدون گل رضایت دادند و آژاکس با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود میتلند دانمارک گذشت. تیم آتالانتا در آنفیلد شگفتی آفرید و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر تیم لیورپول را شکست دهد، لیورپول پس از مدتها سرانجام در زمین خود شکست را پذیرفت. 
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 28 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!