شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۱۶:۱۳
ورزشی - کد خبر : 5555
چهارشنبه، ۱۲ آذر، ۱۳۹۹ - ۸:۰۰

لیگ قهرمانان اروپا ؛ شکست عجیب رئال مادرید و صعود لیورپول به دور بعد

منچسترسیتی هم مقابل یاران مهدی طارمی در تیم پورتو با تساوی بدون گل متوقف شد، طارمی در دقایق پایانی به زمین آمد

لیگ قهرمانان اروپا ؛ شکست عجیب رئال مادرید و صعود لیورپول به دور بعد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، هفته پنجم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته پیگیری شد که در حساس ترین دیدار تیم های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به تساوی یک بر یک رسیدند. رئال مادرید مقابل میزبان اوکراینی خود شکست تلخی را پذیرفت و لیورپول با برتری مقابل آژاکس صعود خود به دور حذفی را مسجل کرد. 
 
کار تیم های مادریدی برای صعود به روز آخر کشیده شد
رئال مادرید و شاختار دونتسک اوکراین درحالی مقابل هم قرار گرفتند که مادریدی ها برای جبران شکست بازی رفت به میدان آمده بودند. رئال در این دیدار هم کاپیتان خود را در اختیار نداشت، نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی شاختار بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم اما تیم میزبان فشار حملات را افزایش داد و توسط دتینیو به گل اول دست پیدا کرد، در ادامه رئال مادرید به عنوان پر افتخارترین تیم اروپا توانی برای حمله و جبران نتیجه نداشت. شاختار بار دیگر توسط سولومون به گل رسید تا شاگردان زیدان شکست تلخی را تجربه کنند. با این نتیجه کار صعود رئال مادرید به دور بعد دشوار شد، چراکه در دیدار پایانی باید مقابل مونشن گلادباخ صدرنشین فعلی گروه بازی کنند. 
 
 
در دیدار مهم شب گذشته، اتلتیکومادرید میزبان بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی بود که درنهایت تساوی یک بر یک حاصل کار دوتیم از این مسابقه بود. بایرن مونیخ که در غیاب لواندوفسکی و چند بازیکن کلیدی دیگر خود به مادرید سفر کرده بود ابتدا توسط ژوآئو فلیکس دروازه خود را باز شده دید. نیمه اول با این نتیجه پایان یافت اما در نیمه دوم این بایرن مونیخ بود که توسط توماس مولر از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کرد. هرچند بایرن صعود خود به دور حذفی را قطعی کرده بود اما اتلتیکومادرید باید در دیدار نهایی برای صعود بجنگد.
 
لیورپول صعود خود را در غیاب مدافعان مسجل کرد
در دیگر دیدارها، تیم لیورپول در آنفیلد مقابل آژاکس آمستردام قرار گرفت و درحالی که مانند مسابقات گذشته مدافعان اصلی خود را در اختیار نداشت موفق شد با تک گل جونز به پیروزی برسد. شاگردان کلوپ با این نتیجه صعود خود به دور بعد را قطعی کردند اما تیم آژاکس برای صعود باید مقابل آتالانتا به برتری دست پیدا کند، آتالانتا دیگر تیم این گروه هم مقابل میتلند دانمارک متوقف شد و فرصت خوبی را برای صعود از دست داد. 
 
 
منچسترسیتی هم مقابل یاران مهدی طارمی در تیم پورتو با تساوی بدون گل متوقف شد، طارمی در دقایق پایانی به زمین آمد. منچسترسیتی پیش از این صعود خود را قطعی کرده بود، در دیگر بازی این گروه تیم مارسی با نتیجه 2 بر یک از سد المپیاکوس یونان گذشت تا نخستین پیروزی خود را کسب کرده باشد.  
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!