پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۹:۴۴
ورزشی - کد خبر : 4940
يكشنبه، ۱۲ مرداد، ۱۳۹۹ - ۱:۰۰

لیگ برتر فوتبال؛توقف پرسپولیس و برد استقلال 10 نفره

شاگردان گلمحمدی برای شکستن رکورد امتیازگیری در یک فصل به 6 امتیاز دیگر احتیاج دارند

لیگ برتر فوتبال؛توقف پرسپولیس و برد استقلال 10 نفره
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس شب گذشته به اتمام رسید. این هفته با توقف قهرمان لیگ در قائمشهر و تیم های مدعی کسب سهمیه همراه بود ، اما دیدار حساس استقلال و سپاهان با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
 
روند بردهای متوالی پرسپولیس قطع شد

تیم پرسپولیس که پس از تثبیت عنوان قهرمانی خود به دنبال رکوردشکنی است در قائمشهر میهمان نساجی این شهر بود، هر دو تیم با مربیان جدید خود در لیگ برتر شکست را تجربه نکرده بودند. این دیدار که با قضاوت حاج ملک برگزار می شد ابتدا با گل زودهنگام تیم نساجی در دقیقه 4 همراه شد، باقری با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه گل نخست را برای نساجی به ارمغان آورد. پرسپولیس پس از دریافت گل حملات متعددی انجام داد تا اینکه در دقیقه 18 صاحب ضربه پنالتی شد، علیپور این فرصت را تبدیل به گل کرد تا دهمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد. 
 
 
در نیمه دوم تیم پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های زیادی روی دروازه نساجی خلق کرد، در دقیقه 69 شوت سرکش کنعانی زادگان با واکنش دروازبان نساجی راهی کرنر شد. حقیقی در ادامه بازی هم ناجی تیمش بود و مانع از رسیدن پرسپولیس به گل دوم شد، درنهایت این دیدار با تساوی به اتمام رسید تا امتیازات تقسیم شود. پرسپولیس به امتیاز 63 رسید و نساجی هم 33 امتیازی شد، شاگردان گلمحمدی برای شکستن رکورد امتیازگیری در یک فصل به 6 امتیاز دیگر احتیاج دارند. 
 
استقلال 10 نفره به برتری رسید

در حساس ترین دیدار این هفته تیم های استقلال و سپاهان در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند، این مسابقه که جدال برای نائب قهرمانی هم بود با نتیجه 2 بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید. نیمه نخست بازی کم موقعیت و بی رمق دنبال می شد، تنها اتفاق مهم این نیمه اخراج رضاوند از استقلال بود که این تیم را 10 نفره کرد. در ابتدای نیمه دوم تیم استقلال در صحنه ای بحث برانگیز صاحب ضربه پنالتی شد، شیخ دیاباته این توپ را به گل تبدیل کرد تا به صدرجدول گلزنان برسد. 
 
 
در ادامه بازی بازهم استقلال و اینبار روی اشتباه مدافع سپاهان به گل دوم رسید، مصلح به اشتباه دروازه خودی را گشود تا کار میهمان برای جبران سخت تر شود. سپاهان که با یک یار بیشتر عقب افتاده بود حملات خود را افزایش داد تا اینکه توسط محبی یکی از گل های خورده را جبران کرد، سپاهان فرصت زدن گل دوم را هم داشت اما دقت مدافعان استقلال مانع از این کار شد. شاگردان مجیدی با این برد 48 امتیازی شدند و رده دوم جدول را ازان خود کردند، سپاهان هم 45 امتیازی باقی ماند.
 
شاهین برای بقا امیدوار ماند

در دیگر دیدارهای شب گذشته، تیم های شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم در شهرآورد بوشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر صفر شاهین انتهای جدولی به پایان رسید. در این دیدار غلامعلی تبار و رزاق پور برای تیم شاهین گلزنی کردند، شاهین با کسب این سه امتیاز حساس 21 امتیازی شد ولی در همان رده آخر باقی ماند. تیم های فولادخوزستان و گل گهر سیرجان هم در اهواز به تساوی بدون گل رضایت دادند تا تقابل استاد و شاگرد بین مجید جلالی و نکونام برنده نداشته باشد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!