پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۲:۱۹
ورزشی - کد خبر : 4983
جمعه، ۱۷ مرداد، ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۹

لیگ برتر فوتبال؛ شکست سپاهان در شب تیرباران نساجی!

شاگردان قلعه نویی در نیمه دوم 4 بار توپ را به تیرک دروازه نساجی کوبیدند تا در شب بدشانسی ها شکست تلخی را تجربه کنند

لیگ برتر فوتبال؛ شکست سپاهان در شب تیرباران نساجی!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ابران جام خلیج فارس آغاز شد. در شروع این هفته سه دیدار حساس برگزار شد که برای مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان مهم بود، تیم های شهرخودرو و استقلال در مشهد به تساوی رضایت دادند و سپاهان در زمین خود شکست ناباورانه و تلخ را تجربه کرد. 
 
تساوی جذاب مدعیان کسب سهمیه در مشهد

تیم های شهرخودرو و استقلال درحالی مقابل هم قرار گرفتند که با توجه به جایگاه دوتیم در جدول امتیاز کامل این دیدار برای کسب سهمیه بسیار مهم بود. این رقابت که موقعیت های زیادی را به خود دید ابتدا با ضربه ایستگاهی میلیچ به تیرک دروازه شهرخودرو در دقیقه 10 همراه بود. در ادامه بازیکنان شهرخودرو موقعیت خوبی برای گلزنی داشتند که هوشیاری مدافعان استقلال مانع از این کار شد، اما در دقیقه 33 حرکت زیبای حسین مهربان و ضربه دقیق او به تور دروازه استقلال چسبید تا نیمه اول با برتری میزبان به پایان برسد. 
 
 
در نیمه دوم هم شهرخودرو این شانس را داشت تا اختلاف را به 2 گل افزایش دهد اما بی دقتی بازیکنان این تیم مانع از این مهم شد. در دقیقه 56 اما تیم استقلال روی سردرگمی خط دفاعی شهرخودرو توسط مطهری به گل تساوی رسید، مطهری که به عنوان یار جانشین وارد بازی شده بود پس از گلزنی به دلیل مصدومیت تعویض شد. در دقیقه 70 هم استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که مطابق انتظار شیخ دیاباته این ضربه را تبدیل به گل کرد، دیاباته با این گل 13 گله شد و در صدر جدول گلزنان لیگ نوزدهم قرار گرفت. 
 
درحالی که استقلال با گل دیاباته از حریف پیش بود در دقیقه 73 ضربه ایستگاهی خلعتبری کار را به تساوی کشاند، استقلال در دقیقه 96 مسابقه فرصت عالی برای برتری داشت اما قایدی قدر موقعیت را ندانست. با این نتیجه استقلال 49 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر رقبا در رده دوم ایستاد، شهرخودرو هم با 45 امتیاز ششم است. 
 
بدشانسی سپاهان و از دست دادن امتیاز

تیم سپاهان که هفته گذشته مقابل استقلال شکست بدی را تجربه کرده بود درحالی میزبان نساجی بود که این تیم تاکنون با هدایت محمود فکری شکست را متحمل نشده بود. در این دیدار که با برتری یک بر صفر نساجی به پایان رسید، تیک گل نساجی در این دیدار خیلی زود و در دقیقه 7 توسط محمد میری به ثمر رسید. میری همانند دیدار مقابل استقلال که یک سوپرگل را به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم از فاصله 35 متری و با شوتی دیدنی دروازه سپاهان را گشود. 
 
 
سپاهان در نیمه دوم برای جبران نتیجه حملات بی شماری انجام داد و موقعیت های عالی برای گلزنی داشت، شاگردان قلعه نویی در نیمه دوم 4 بار توپ را به تیرک دروازه نساجی کوبیدند تا در شب بدشانسی ها شکست تلخی را تجربه کنند. سپاهان با این شکست فرصت رسیدن به رده سوم را از دست داد و با 45 امتیاز در رده پنجم باقی ماند، نساجی هم با 36 امتیاز خود را به رتبه هشتم جدول رساند. 
 
برد فولاد و امیدواری به کسب سهمیه

تیم فولاد خوزستان که در نیم فصل دوم با جواد نکونام روند خوبی را سپری می کرد در دو هفته اخیر پیروزی را کسب نکرده بود. فولاد در خانه میزبان نفت مسجدسلیمان بود، این دیدار که برای تیم میزبان از حساسیت بالایی برخودار بود در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم ها فرصت چندانی برای گلزنی پیدا نکردند. اما در نیمه دوم تیم فولاد با تعویض های جواد نکونام کمی در روند بازی تغییر ایجاد کرد، در دقیقه 73 هم فرشاد احمدزاده گل پیروزی بخش فولاد را به ثمر رساند. 
 
 
این دیدار که با تک گل احمدزاده به سود فولاد پایان یافت باعث شد تا شاگردان نکونام با 46 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کنند. اما تیم فولاد با توجه به یک دیدار عقب افتاده خود می تواند امید زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشد. 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!