سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۱۷:۴۲
ورزشی - کد خبر : 7627
سه شنبه، ۱۲ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

لیگ برتر فوتبال ؛ پیشتازی پرسپولیس و سپاهان در روز توقف استقلال

شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری از سمت سرمربی گری استقلال برکنار خواهد شد و جای او را فرهاد مجیدی می گیرد

لیگ برتر فوتبال ؛ پیشتازی پرسپولیس و سپاهان در روز توقف استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، روز گذشته نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس با برگزاری 8 دیدار آغاز شد. در مهم ترین مسابقات ، استقلال مقابل مس به تساوی رضایت داد و پرسپولیس با برد مقابل سایپا در صدر جدول باقی ماند.

استقلال با توقف مقابل مس فکری را به لبه پرتگاه برد


تیم استقلال که در زمین مس رفسنجان به مصاف این تیم رفته بود درنهایت با تساوی به کار خود پایان داد، نیمه نخست با گل تیم میزبان توسط مسیح زاهدی همراه شد و در ادامه استقلال موفق به گشودن دروازه مس نشد تا شاگردان محمود فکری با شکست راهی رختکن شوند. در نیمه دوم حملات استقلال جواب داد و فرشید باقری با ضربه سر گل مساوی را به ثمر رساند، تا پایان مسابقه هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

استقلال با این تساوی 27 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند، پس از این نتیجه شنیده ها حاکی از آن است که محمود فکری از سمت سرمربی گری استقلال برکنار خواهد شد و جای او را فرهاد مجیدی می گیرد.

تیم سپاهان در زمین خود میزبان گل گهر کرمان بود ، این دیدار در پایان با تک گل سجاد شهباز زاده در نیمه دوم به سود شاگردان نویدکیا به اتمام رسید. سپاهان با این برد 31 امتیازی شد و در رده دوم جدول به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس قرار دارد.

ششمین برد متوالی پرسپولیس بازهم با گل کاپیتان


اما پرسپولیس که در استادیوم آزادی از سایپا میزبانی می کرد موفق شد با گل سید جلال حسینی از سد میهمان خود عبور کند. کاپیتان پرسپولیس خیلی زود و در دقیقه 6 گل برتری تیمش را وارد دروازه سایپا کرد، در ادامه هردو تیم موقعیت های عالی برای گلزنی داشتند که درخشش دروازبان ها مانع از به ثمر رسیدن گل دیگری در نیمه اول شد.

در نیمه دوم تیم سایپا تیرک دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد و چند فرصت خوب گلزنی را هم از دست داد، پرسپولیس هم در ضدحملات خطرناک ظاهر شد و فرصت های خوبی برای افزایش گل های زده داشت. در پایان شاگردان گل محمدی به ششمین برد متوالی خود رسیدند و با 33 امتیاز در صدر جدول لیگ قرار گرفتند.

در دیگر دیدار های روز گذشته، تیم های تراکتور و نفت مسجدسلیمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. تیم نساجی در زمین خود مقابل آلومینیوم اراک به تساوی در عدد یک رسید و پیکان با 2 گل از سد نفت آبادان گذشت. تیم فولاد خوزستان در زمین خود با تک گل پاتوسی ذوب آهن را شکست داد و ماشین سازی مقابل شهرخودرو با نتیجه یک یک مساوی شد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!