جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۲:۴۷
ورزشی - کد خبر : 6632
يكشنبه، ۰۵ بهمن، ۱۳۹۹ - ۹:۰۰

لیگ برتر فوتبال ؛ شکست استقلال مقابل سایپا و برد تراکتور

شاگردان فکری دومین باخت فصل را متحمل شدند تا فرصت صدرنشینی را به صنعت نفت آبادان بدهند، استقلال با شکست در این مسابقه 22 امتیازی باقی ماند.

لیگ برتر فوتبال ؛ شکست استقلال مقابل سایپا و برد تراکتور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس دو دیدار برگزار شد که در مهم ترین بازی تیم استقلال مقابل میهمان خود شکست خورد.

استقلال برای تثبیت صدرنشینی در مقابل تیم جوان سایپا قرار گرفته بود، نیمه نسخت این مسابقه متعادل دنبال می شد و هر دو تیم فرصت هایی را خلق کردند که تبدیل به گل نشد. استقلالی ها روی یکی از صحنه ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت، البته در یکی از موقعیت ها هم کمک داور با اشتباه عجیب آفساید مهاجم سایپا را در شرایط تک به تک با دروازبان استقلال اعلام کرد. پایان نیمه اول هم بدون حاشیه نبود و محمد دانشگر به دلیل اعتراض شدید به داور کارت زرد دریافت کرد.

در آغاز نیمه دوم ، تیم سایپا خیلی زود توسط حسین مالکی به گل دست پیدا کرد. در ادامه استقلال فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کرد اما موفق به جبران نتیجه نشد. درنهایت شاگردان فکری دومین باخت فصل را متحمل شدند تا فرصت صدرنشینی را به صنعت نفت آبادان بدهند، استقلال با شکست در این مسابقه 22 امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار روز گذشته، گل گهر سیرجان میزبان تراکتور تبریز بود که درنهایت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. این مسابقه ابتدا با گلزنی احسان حاجی صفی برای تراکتور همراه بود، در ادامه تیم میزبان به گل رسید که داور به دلیل خطا گل را مردود اعلام کرد. در نیمه دوم گل گهر توسط شاکری گل مساوی را به ثمر رساند، اما این گل دوام چندانی نداشت چراکه عباس زاده بار دیگر تراکتور را پیش انداخت.

درنهایت این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تراکتور میهمان پایان یافت، در پایان مسابقه درگیری شدیدی میان دو بازیکن تراکتور و گل گهر ایجاد شد که هر دو بازیکن کارت قرمز دریافت کردند. البته کمیته انضباطی آرمین سهرابیان و سعید مهری را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!