پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۲:۱۹
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 14996
شنبه، ۱۸ دي، ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

لیگ برتر فوتبال ؛ برد استقلال و سپاهان در روز توقف پرسپولیس

تیم سپاهان در دیداری حساس مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت، این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان نویدکیا در تیم سپاهان به اتمام رسید.

لیگ برتر فوتبال ؛ برد استقلال و سپاهان در روز توقف پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس امروز با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید ، در مهم ترین مسابقات تیم های استقلال و سپاهان حریفان خود را شکست دادند اما پرسپولیس مقابل پدیده متوقف شد.

تیم پرسپولیس در استادیوم ثامن مشهد مقابل پدیده قعرنشین قرار گرفت ، این دیدار در نیمه نخست با حملات متعدد پرسپولیس همراه بود. شاگردان گلمحمدی موقعیت های خوبی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 31 مدافع پدیده به اشتباه دروازه خودی را گشود.

در ادامه و در دقیقه 45 هم وحید امیری گل به خودی زد تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند. در نیمه دوم پرسپولیس مالک توپ و میدان بود اما هرچه زد به در بسته خورد تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.

پرسپولیس با این نتیجه و از دست دادن 2 امتیاز حساس ، 29 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند.

استقلال در استادیوم آزادی میزبان مس رفسنجان بود ، این دیدار تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاعی لیگ قلمداد می شد. در نیمه نخست استقلال خیلی زود صاحب ضربه پنالتی شد و یامگا گل نخست بازی را به ثمر رساند ، در ادامه تیم مس رفسنجان پنالتی کسب کرد و گادوین منشا گل مساوی را وارد دروازه استقلال کرد.

در نیمه دوم بار دیگر استقلال یک ضربه پنالتی به دست آورد که بازهم یامگا این فرصت را تبدیل به گل کرد ، در دقایق پایانی مسابقه اشتباه مدافع مس قاسمی نژاد را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن گل سوم را وارد دروازه میهمان کند.

تیم مس در دقیقه 91 گل دوم را هم توسط سلیمانی به ثمر رساند اما فایده ای نداشت و این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود میزبان به پایان رسید. استقلال با 32 امتیاز و اختلاف 3 امتیازی نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد.

تیم سپاهان در دیداری حساس مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت، این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان نویدکیا در تیم سپاهان به اتمام رسید. سروش رفیعی و امید نورافکن برای سپاهان و آیاندا پاتوسی برای فولاد گلزنی کردند.

در دیدگر دیدارها ، تیم گل گهر میهمان خود هوادار تهران را یک بر صفر شکست داد. تیم آلومینیوم هم مقابل پیکان به تساوی یک بر یک دست یافت و نساجی در مقابل ذوب آهن یک بر صفر پیروز شد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!