جمعه، 31 فروردين، 1403 | Friday 19th of April 2024
۰۳:۲۷
ورزشی - کد خبر : 7615
دوشنبه، ۱۱ اسفند، ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰

لژیونرهای والیبال ؛ قهرمانی یاران توخته و درخشش محمد موسوی در ایتالیا

در دیدار نهایی مسابقات لیگ والیبال اروپای مرکزی (موزا لیگ) تیم آچ والی اسلوونی که از حضور یک بازیکن و یک مربی ایرانی در تیم خود بهره می برد به مقام قهرمانی رسید

لژیونرهای والیبال ؛ قهرمانی یاران توخته و درخشش محمد موسوی در ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، والیبالیست های ایرانی در لیگ های اروپایی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. اسکرا بلهاتوف با حضور میلاد عبادی پور در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ لهستان به پیروزی رسید ، پیاچنزا هم با درخشش محمد موسوی به دیدار پلی آف ایتالیا راه پیدا کرد.

اسکرا در حضور عبادی پور به برتری رسید


در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ والیبال لهستان تیم اسکرا بلهاتوف در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده ملی پوش خود موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد وروا ورشو عبور کند. یاران عبادی پور ست اول را با نتیجه 25 بر 17 شکست خوردند اما در ادامه با نتایج 25 بر 20 ، 27 بر 25 و 25 بر 19 به برتری رسیدند تا برد ارزشمند را کسب کنند.

میلاد عبادی پور در هر 4 ست این مسابقه حضور داشت، او با کسب 9 امتیاز از حمله و 3 امتیاز از دفاع روی تور در مجموع 13 امتیاز را به ارمغان آورد. ملی پوش والیبال همچنین با 21 بار اقدام برای دریافت توپ موفقیت 33 درصدی داشت، اسکرا با این برد 45 امتیازی شده و در رده ششم جدول لیگ لهستان قرار گرفت تا در هفته پایانی مسابقات به مصاف تیم بدژین برود.

درخشش موسوی پیاچنزا را به پلی آف برد


در مرحله انتخابی پلی آف لیگ والیبال ایتالیا تیم پیاچنزا که محمد موسوی را در اختیار دارد به مصاف پادوآ رفت و درنهایت با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. پیاچنزا ست های اول ، دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 17 ، 25 بر 20 و 25 بر 20 به سود خود پایان داد و تنها ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 واگذار کرد.

سید محمد موسوی ملی پوش ایرانی پیاچنزا در هر 4 ست این دیدار حضور داشت و با کسب 7 امتیاز از حمله ، 3 امتیاز از دفاع تور در مجموع 10 امتیاز را کسب کرد و با نمره 7.1 عملکرد درخشانی در پیروزی تیمش داشت.

قهرمانی تیم آچ والی در حضور ایرانی ها


اما در دیدار نهایی مسابقات لیگ والیبال اروپای مرکزی (موزا لیگ) تیم آچ والی اسلوونی که از حضور یک بازیکن و یک مربی ایرانی در تیم خود بهره می برد به مقام قهرمانی رسید. امیرحسین توخته مدافع ملی پوش تیم والی در مسابقه فینال با کسب 14 امتیاز نقش پررنگی در برتری تیمش داشت و در پایان هم امتیاز 6.6 را گرفت و همچنین به عنوان برترین مدافع مسابقات شناخته شد.

دیگر ایرانی تیم آچ والی هم آکو کریمی بود که در سمت مربی در کادرفنی این تیم اسلوونیایی حضور دارد.  

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 31 فروردين، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!