شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۸:۴۷
خاورمیانه - کد خبر : 12793
يكشنبه، ۰۴ مهر، ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

لفاظی‌های ضد ایرانی نفتالی بنت قبل از ورود به نیویورک

این اولین بار در ۱۲ سال گذشته محسوب می‌شود که فردی غیر از نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل از جانب رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کند.

لفاظی‌های ضد ایرانی نفتالی بنت قبل از ورود به نیویورک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که صبح امروز (4 مهر) برای سخنرانی ۰۹:۰۰ صبح و فردا (دوشنبه) (ساعت۱۶:۳۰ به وقت تهران) در مجمع عمومی سازمان ملل، عازم  نیویورک شد، در جمع خبرنگاران قبل از پرواز بار دیگر لفاظی‌هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

بنا بر گزارشات روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، بنت قبل از سوار شدن بر هواپیما گفت که به دلیل آن‌که فرصتی به دست آورده صدای رژیم صهیونیستی و صهیونیست‌ها را به سازمان ملل برساند، «بسیار خرسند» است.

وی در اظهارات خود از ایران و فلسطین به عنوان دو موضوع کلیدی یاد کرد و با تکرار لفاظی‌های گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ «ما [اسرائیل] خود را طبق دیدگاه دیگران تعریف نمی‌کنیم، نه ایران، نه فلسطینی‌ها-من از رهبران آن‌ها می‌خواهم که با مردمشان تعامل داشته‌ باشند، اوضاعشان را بهبود بخشند و این جنون نسبت به دولت اسرائیل را متوقف کنند».

بر اساس گزارشات واصله، بنت قصد دارد امروز (یکشنبه) با وزرای خارجه بحرین و امارات عربی متحده که به تازگی روابط دوستانه‌ای با رژیم غاصب صهیونیستی برقرار کرده‌اند، دیدار کند.

وی همچنین آن طور که هاآرتص گزارش کرده است، قصد دارد با «لیندا توماس گرینفیلد» سفیر ایالات متحده در سازمان ملل و همچنین «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل و نمایندگان جامعه یهودیان آمریکا دیدار داشته باشد.

طبق توافقات ائتلاف رژیم صهیونیستی، بنت در سپتامبر ۲۰۲۲ و قبل از آن‌که نخست‌وزیرری را به «یائیر لاپید» وزیر خارجه اسرائیل واگذار کند، در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که سفر نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به ایالات متحده درست پس از آن صورت گرفته است که نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا با ۴۲۰ رأی موافق در مقابل ۹ رأی مخالف روز پنجشنبه (1مهر) لایحه یک میلیارد دلاری تأمین مجدد بودجه تسلیحات گنبد آهنین را به تصویب درآوردند.

بنت این اقدام کنگره را یک «پیروزی قاطع» برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: « در روزهای اخیر چند واقعه مهم به وقوع پیوست که در رأس آن‌، پیروزی قاطع در رأی‌گیری در کنگره آمریکا بود. همه دیدیم که در لحظات مهم، نمایندگان مردم آمریکا حمایت قاطعانه از اسرائیل دارند. گروهی کوچک و ضد اسرائیلی سر و صدای زیادی می‌کند ولی این گروه شکست خورد».

گزارش‌ها حاکی از آن است که این اولین بار در ۱۲ سال گذشته محسوب می‌شود که فردی غیر از نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل از جانب رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کند و در ۱۲ سال گذشته، بنیامین نتانیاهو ۱۰ بار در جلسات مجمع عمومی سازمان ملل به نمایندگی از رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد. محور تمامی این سخنرانی‌ها را ایران تشکیل می‌داد و او هر بار با ارائه نمایش‌هایی تبلیغاتی که معمولاً مورد تمسخر قرار گرفته می‌شد، مدعی شده بود ایران تا مدت کوتاهی دیگر به سلاح هسته‌ای دست پیدا خواهد کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که تیم «نفتالی بنت» به بی‌حاصلی نمایش‌های تبلیغاتی نخست‌وزیر سابق این رژیم علیه ایران در سخنرانی‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعتراف کرده و گفته قصد ندارد از سبک او پیروی کند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار خاورمیانه
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!