سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403 | Tuesday 23rd of April 2024
۰۸:۰۳
سیاست - کد خبر : 9297
يكشنبه، ۱۹ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

لاریجانی با اصلاح طلبان همکاری نخواهد کرد

در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی از سوی برخی نزدیکان وی شنیده شده است

لاریجانی با اصلاح طلبان همکاری نخواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سخنگوی حزب کارگزاران در واکنش به احتمال حمایت اصلاح طلبان از کاندیداتوری لاریجانی با بیان اینکه ایشان در سال 76 و هنگامی که در صداوسیما بودند با اصلاح طلبان درگیری داشتند امکان همکاری با اصلاح طلبان وجود ندارد.

حسین مرعشی از اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران در این مورد اظهار داشت: بین اصولگرایان تیپ هایی مثل ناطق نوری، باهنر، پورمحمدی طرفدار لاریجانی هستند ولی تا امروز در شورای وحدت نتوانسته اند آقای لاریجانی را به عنوان کاندیدا جای بیاندازند، ولی در جبهه اصلاحات هیچ امکانی برای همکاری با آقای لاریجانی وجود ندارد.

موضوع روحانی متفاوت با لاریجانی بود

مرعشی با اشاره به تفاوت مسئله روحانی با لاریجانی بیان کرد: آقای روحانی در هیچ یک از مقاطع سیاسی گذشته درگیر اصلاح طلبان و جناح چپ نبودند. در مجلس پنجم ایشان نائب رئیس بود که مورد حمایت ما بودند، در دوره آقای هاشمی و خاتمی دبیر شورای عالی امنیت بودند و مذاکرات سعدآباد را ایشان هدایت کردند و از این بابت یک سابقه همکاری وسیعی بین آقای روحانی و اصلاح طلبان وجود داشت.

آقای لاریجانی خصوصا در زمانی که در صداوسیما بودند در فضای سال 76 خیلی با اصلاح طلبان درگیر بودند و از این بابت زمینه ای برای همکاری مشترک آقای لاریجانی و اصلاح طلبان وجود ندارد.

گفتنی است که در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی از سوی برخی نزدیکان وی شنیده شده است. برخی رسانه ها هم لاریجانی را گزینه جبهه اصلاحات برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دانستند، البته این گمانه زنی ها تاکنون با واکنشی از سوی لاریجانی همراه نبوده است.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز سه شنبه، 4 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!