پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۹:۰۱
حوادث و انتظامی - کد خبر : 10807
پنجشنبه، ۱۷ تير، ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

كشف 28 دستگاه استخراج ارز ديجيتال در پاكدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از توقيف 28 دستگاه استخراج ارز ديجيتال و شناسایی دو باغ که در آن رمز ارز استخراج می‌شد، خبر داد.

كشف 28 دستگاه استخراج ارز ديجيتال در پاكدشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ رضا علی‌بخشی از کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در پاکدشت خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح پاک سازی مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در منطقه حصار امیر، به یک چهار دیواری که به احتمال قوی در امر استخراج ارز دیجیتال فعالیت داشت مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی مأموران از این مکان ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
 
وي با اشاره به پرونده ديگري در اين زمينه عنوان كرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین گشت زنی در منطقه جیتو به یک باغ مشکوک و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
سرهنگ علی‌بخشی افزود: در بازرسی از این مکان نيز ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش۳۰۰ میلیون تومان کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
 
وي درادامه به توقيف يك دستگاه اتوبوس حمل كالاي قاچاق اشاره كرد و گفت: مأموران دایره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی در محور اصلی امام رضا (ع) به یک دستگاه اتوبوس مسافر بری مشکوک و اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.
 
فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: طی بازدید از اتوبوس مذکور ۲۴۰ دست انواع لباس زنانه خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیون تومان کشف و اتوبوس حمل کننده البسه قاچاق توقیف شد. دراین موضوع یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
 
سرهنگ علی‌بخشی با تشریح پرونده دیگری مبنی بر رفع تصرف از اراضی کشاورزی در پاکدشت ، گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم دستگاه قضایی و با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار دیگر نهاد‌های مرتبط، نسبت به تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای حاجی آباد شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت، اقدام شد.
 
وی يادآور شد: در این رابطه ۱۲ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در روستای حاجی آباد تخریب و بیش از ۲ هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش کارشناسی شده ۳ میلیارد تومان آزاد سازی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی و کشاورزی تاکید کرد: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار حوادث و انتظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!