پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۰۶:۴۵
ورزشی - کد خبر : 1098
شنبه، ۲۵ آبان، ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

قهرمانی جوانان کبدی کار ایران در رقابت های قهرمانی جهان

در دیدار رده بندی هم تیم های پاکستان و بنگلادش به مصاف هم رفتند که تیم پاکستان با شکست حریف خود به مقام سوم رسید و بنگلادش چهارم شد.

قهرمانی جوانان کبدی کار ایران در رقابت های قهرمانی جهان


در پایان رقابت های کبدی قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی جزیره کیش برگزار می شد، تیم ایران با غلبه بر کنیا در مسابقه فینال به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. این مسابقات از روز 20 آبان ماه با حضور 13 کشور در جزیره کیش آغاز شده بود و عصر دیروز با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی به اتمام رسید.

 


تیم ملی کبدی جوانان کشورمان در دور گروهی با تیم های مالزی ، تایلند و ترکمنستان همگروه بود، جوانان ایرانی با نمایش های مقتدرانه در هر سه بازی گروهی به برتری دست پیدا کردند و راهی یک چهارم نهایی شدند. تیم ایران در این مرحله به مصاف تیم چین تایپه رفت، این دیدار هم با عملکرد بی نظیر ملی پوشان ایران همراه بود و با پیروزی برابر چین تایپه به نیمه نهایی صعود کردند. تیم ملی جوانان ایران در نیمه نهایی مقابل یکی از تیم های مدعی این جام یعنی بنگلادش قرار گرفت، علیرغم حساسیت بالای این دیدار ملی پوشان کشورمان کاملا مسلط و قدرتمند ظاهر شدند. ایران در این دیدار موفق شد با نتیجه 52 بر 20 و با اختلاف بسیار بالا از سد بنگلادش عبور کند و به بازی فینال راه پیدا کند. در دیگر دیدار نیمه نهایی هم یک شگفتی بزرگ رخ داد، تیم گمنام کنیا موفق شد در مقابل قطب کبدی جهان یعنی پاکستان به پیروزی دست پیدا کند و حریف ایران در مسابقه فینال باشد.

 


تیم های ملی کبدی ایران و کنیا عصر دیوز در دیدار پایانی رقابت های کبدی قهرمانی جوانان جهان به مصاف هم رفتند، نیمه نخست این مسابقه با عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان با نتیجه 23 بر 8 به سود ایران خاتمه یافت. در نیمه دوم هم با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده تیم ایران سعی در حفظ نتیجه و اداره بازی داشت، این نیمه هم با برتری 19 بر 14 تیم ملی ایران همراه شد تا در مجموع جوانان کشورمان با نتیجه 42 بر 22 فاتح دیدار فینال لقب بگیرند و به عنوان قهرمان مسابقات دست پیدا کنند. در دیدار رده بندی هم تیم های پاکستان و بنگلادش به مصاف هم رفتند که تیم پاکستان با شکست حریف خود به مقام سوم رسید و بنگلادش چهارم شد.
 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!