پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403 | Thursday 25th of April 2024
۱۷:۴۹
پنجشنبه، ۰۸ دي، ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

قطعی جهانی توییتر

توییتر با اختلالات زیادی ربرو شده و ده ها هزار کاربر آن قادر به استفاده از این پلتفرم معروف و مشهور نیستند.

قطعی جهانی توییتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، بنظر می رسد ده ها هزار نفر در سراسر دنیا نمی توانند از توییتر استفاده کنند ، گزارشات آماری نشان می دهد بسیاری از کاربران توییتر یا نمی توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند یا با محدودیت های شدیدی روبه رو شده اند ، خیلی از کاربرها نیز گفته بودند برای توییت زدن و منشن گذاشتن در این پلتفرم با مشکل رو به رو شده اند.

اطلاعات منتشر شده از وب سایت داون دتکتور که قطعی و اختلالات وب سایت ها و خدمات اینترنتی را از طریق منابع مختلف مانند گزارشات منتشر شده از سوی کاربران رصد و جمع آوری می کند ، گزارش داده که بیش از 10 هزار نفر از کاربران آمریکایی توییتر و حدود 2500 نفر از ژاپن و همچنین 2500 نفر از انگلیس از روز چهارشنبه به مشکل خورده اند و قادر به استفاده از این پلتفرم نیستند. 

اما این در حالی است که آمار ها نشان می دهد تا بعد از ظهر روز چهرشنبه میزان اختلالات در توییتر کاهش چشمگیری داشته و این موضوع با اتفاقی که برای خیلی از کاربران پیش امده مغایرت دارد.

هنوز توییتر نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده ، صفحه وضعیت این پلتفرم نشان می دهد که همه سیستم های توییتر فعال هستند.

بیشتر این اختلالات برای حالت دسکتاپ توییتر پیش آمده و حالت موبایلی این شبکه اجتماعی نسبت به آن وضعیت بهتری دارد ، بیشتر کاربرانی که از لب تاب یا رایانه های رو میزی استفاده می کنند به این مشکل خورده اند.

بعد از این اتفاق بسیاری از کاربران توییتر شروع به به اطلاع رسانی از بابت این اختلال کردن و با گذاشتن هشتگ #twitterDown  و ترند کردن آن پرداختند.

بسیاری از کاربران که میخواستند از طریق نسخه دسکتاپ وارد این پلتفرم بشوند با همچین پیغامی روبه رو می شدند: "مشکلی وجود دارد اما نگران نباشید. مشکل از جانب شما نیست. دوباره سعی کنید"

ایلان ماسک مدیر عامل توییتر در توییتی نوشت که همچنان می تواند از این پلتفرم استفاده کند ، یکی از کاربران برای او منشن گذاشته بود که آیا توییتر از کار افتاده است ؟ ، که ایلان ماسک در جواب نوشت ، برای من که کار می کند

این اتفاق در بعد از 2 ماه که ایلان ماسک توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریده بود افتاد ، او بسیاری از کامندان و مهندسان طراحی و امنیتی این شرکت را اخراج کرد ، مهندسان برنامه نویس و باگ گیر ها نیز در میان آن ها بود ، بنظر می رسید در ابتدا مدیریت این پلتفرم را به یکی از سیستم های هوش مصنوعی تسلا بدهد که در حال حاضر این اتفاق نیوفتاده است و او با مشکلات زیادی روبه رو شده.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری اطلاعات
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز پنجشنبه، 6 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!