شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۷:۴۶
سیاست - کد خبر : 8841
يكشنبه، ۲۹ فروردين، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

قالیباف : پاسخ به حمله تروریستی نطنز یک ضرورت حتمی است

امیدوارم مذاکره کنندگان محترم دستگاه دیپلماسی کشور بتوانند با حفظ اصول از منافع ملت شریف ایران صیانت کنند

قالیباف : پاسخ به حمله تروریستی نطنز یک ضرورت حتمی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مردم با اشاره به اینکه مانند گذشته یکی از عوامل جلب رضایت و نصرا الهی محبت و گذشت می باشد این امر را لازمه عبور کردن از مشکلات پیش رو دانست.

شعار "ارتش فدای ملت" محقق شده است

محمدباقر قالیباف در ادامه با تبریک روز ارتش گفت: روز ارتش را به همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می کنم. ارتش با وقف خود در راه امنیت مردم در همه زمان ها شعار "ارتش فدای ملت" را به طور عینی محقق کرده است و تکیه گاهی محبوب برای ملت است.

وی با اشاره به موفقیت کشور در غنی سازی 60 درصدی بیان کرد: دستیابی به اورانیوم با غنای 60 درصد در چارچوب ماده یک اقدام راهبردی آنهم در مدت زمانی کوتاه ، نشان داد فاصله زمانی بین تصمیم گیری و اقدام در صنعت هسته ای ما به کمترین میزان زمان رسیده است. این مسئله نشان داد که ما هر آنچه را اراده کنیم در مدت زمانی کوتاه به آن دست پیدا می کنیم. غنی سازی 60 درصدی پاسخ قاطعی به طراحی دشمن برای تضعیف دست برتر کشور در فرآیند مذاکرات بود.

هر توطئه ای مردم ایران را قوی تر می کند

رئیس مجلس در ادامه افزود: دشمنان مردم ایران بارها مسیر تهدید و ارعاب ملت ایران را در 4 دهه گذشته تجربه کرده اند و هربار ناکام تر از قبل از آن میدان خارج شدند و در عمل تجربه کردند که هر توطئه ای ملت ایران را قوی تر می کند. با این وجود آنها همچنان به طراحی و اجرای این قبیل اقدامات ادامه می دهند و مطمئن باشند که هربار مردم ایران قوی تر و سربلندتر خواهند شد.

قالیباف با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در سایت هسته ای نطنز عنوان کرد: پاسخ به حمله تروریستی نطنز یک ضرورت حتمی است و در زمان مناسب انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه دارم از همه مجاهدان صنعت هسته ای ایران اسلامی که این افتخار را برای کشور آفریدند تشکر ویژه کنم و امیدوارم مذاکره کنندگان محترم دستگاه دیپلماسی کشور بتوانند با حفظ اصول از منافع ملت شریف ایران صیانت کنند و در دستیابی به هدف رفع کامل و ملموس تحریم ها موفقیت حاصل کنند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار سیاست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!