چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۰۳:۱۴
مجلس - کد خبر : 10507
چهارشنبه، ۰۲ تير، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

قالیباف : نمایندگان نباید باعث تضعیف مجلس شوند

رهبر انقلاب به همه ما تذکر دادند موضوعاتی را نگوییم تا بهانه به دست افرادی بدهد که مجلس را تضعیف کنند

قالیباف : نمایندگان نباید باعث تضعیف مجلس شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، رئیس مجلش شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( 2 تیرماه) اعلام کرد که نمایندگان نباید با مطرح کردن موضوعاتی بهانه به دست افرادی بدهند که دنبال تضعیف مجلس هستند.

مهرداد ویس کرمی خرم آباد در مجلس در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی قانون تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در تذکری اظهار کرد : در مواردی در بودجه بدون تصويب صحن ويرايشهایی صورت گرفت که حتی صورت مسئله عوض شد و هیئت رئیسه هیچ توضیحی نیز در این زمینه | نداده است، نمونه آن در مورد کشت برنج است که علیرغم مطلبی که در صحن تصویب شد، چیز دیگری نوشته شد بنابراین به صرف اینکه در مذاکرات ثبت می شود عنوان مطالب کفایت نمی کند.

محمدباقر قالیباف هم در پاسخ به تذکر این نماینده با اشاره به متن مذاکرات در سال 1400 گفت: در متن مذاکرات نوشته شده کشت برنج در مناطق مختلف کشور در چارچوب سیاست های کلی و با هماهنگی دستگاه های ملی با تشخیص شورای آب استان تعیین می گردد. این عین متن مذاکرات است.

وی با تأکید بر اینکه متنی که در قانون بودجه نوشته شده دقیقا همان متن مذاکرات است، بیان کرد: در قانون بودجه آمدها در سال 1400 کشت برنج در مناطق مختلف کشور در چارچوب سیاست های کلی نظام و با هماهنگی دستگاه های ملی به تشخیص کارگروه سازگاری با کم آبی استان تعیین می گردد | این همانند همان متن مذاکرات استاء

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفم که در پشت بلندگوی مجلس اعلام می کنیم که در صحن یک چیز تصویب می کنیم که در متن قانون یک چیز دیگری است، بیان این نوع مطالب ظلم به مجلس است از این رو با توجه به اینکه در اینجا مطرح شد وظیفه داشتم از مجلس دفاع کنم که چنین چیزی وجود ندارد.

خواهشم این است که حتما دوستان این موضوعات را رعایت کنند، رهبر انقلاب به همه ما تذکر دادند موضوعاتی را نگوییم تا بهانه به دست افرادی بدهد که مجلس را تضعیف کنند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!