شنبه، 1 ارديبهشت، 1403 | Saturday 20th of April 2024
۰۶:۳۹
مجلس - کد خبر : 9759
چهارشنبه، ۰۵ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

قالیباف : خود را در پیشگاه مردم روسفید می دانیم

ما خود را متعهد می دانیم که روزهایمان را برای حل مسائل شما به شب رسانده و شب ها با دغدغه حل مشکلات شما سر بر بالین گذاریم

قالیباف : خود را در پیشگاه مردم روسفید می دانیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، محمدباقر قالیباف پس از انتخاب دوباره به عنوان رئیس مجلس شورای اسلمی اظهار داشت: مجلس یازدهم وارد سال دوم فعالیت کاری خود شده است که گزارش فعالیت مجلس یازدهم را به زودی به استحضار موکلان خود ارائه می کنیم.

رئیس مجلس در ادامه گفت: به ولی نعمتان خود می گویم که ما نمایندگان شما در سال گذشته با همه فراز و نشیب ها همت و توان خود را در جهت پیگیری مسائل شما در حدود اختیارات و ظرفیت های مجلس  به کار گرفتیم. علیرغم اذعان نسبت به وجود نقاظ ضعف در کارنامه یکساله خود در محضر خدا و شما مردم ایران خود را روسفید احساس می کنیم.

وجود نقاط ضعف برای هر نهادی به خصوص مجلس با قریب به 290 نفر تصمیم گیر با دیدگاه ها و سلایق محتلف طبیعی است اما علیرغم موانع و محدودیت های موجود به خصوص وجود ساختار ها و رویه های ناصوابی که طی سال های متمادی در تار و پود قوه مقنهه شکل گرفته، مجلس یازدهم توانسته در سال اول فعالیت خود در مسائل اساسی کشور وظایف اصلی اش را به درستی انجام دهد. خروجی آن را می توان به عنوانن قوانین نهایی شده و یا پیگیری آنها و کار کارشناسی و نهایی شدن در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی دید.

خود را به مردم متعهد می دانیم

وی خطاب به مردم گفت: ما خود را متعهد می دانیم که روزهایمان را برای حل مسائل شما به شب رسانده و شب ها با دغدغه حل مشکلات شما سر بر بالین گذاریم. امیدواریم با استعانت از خداوند و تدبیر و عقلانیت انقلابی و ریل گذاری درست برای اقدام دولت های آینده گره را از دست و پای مسئولین اجرایی کشور باز کرده و بتوان در حدود اختیارات و وظایف مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات موجود کمک کنیم تا اندکی از وظیفه خود را نسبت به مردم نجیب و صبور ایران ادا کنیم.

قالیباف با قدردانی از نمایندگان که بار سنگین مسئولیت رئیس قوه مقننه را بر عهده او گذاشتند گفت: از هیئت رئیسه پیشین مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که برای انجام درست مسئولیت همراه من بودند.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار مجلس
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 1 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!