چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 24th of April 2024
۲۰:۰۴
دفاعی - کد خبر : 8935
پنجشنبه، ۰۲ ارديبهشت، ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

قارچ انفجاری در اسرائیل را همه دیدند

کسی که شرارت می کند نباید انتظار داشته باشد که این شرارت به خودش در داخل برنگردد

قارچ انفجاری در اسرائیل را همه دیدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، بامداد امروز (2 اردیبهشت) مردم مناطقی از فلسطین اشغالی صدای انفجارهایی را در اطراف خود احساس کردند. قبل از آن هم علاوه بر به صدا درآمدن آژیر خطر حمله هوایی ، چند فروند موشک پدافندی پاترویت نیز در اطراف مرکز مهم اتمی دیمونا در صحرای نقب جهت مقابله با تهدیداتی شلیک شدند.

این انفجار قابل کتمان نبود

در همین زمینه سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با صدا و سیما اظهار داشت: صهیونیست ها تلاش کردند این اتفاقی که افتاد را لاپوشانی کنند، اما آن شدت انفجارات و قارچ انفجاری که ایجاد شد را صدها هزار نفر دیدند ،این اتفاقی که افتاد قابل کتمان نبود.

وی افزود: طبیعی است که کسی که شرارت می کند نباید انتظار داشته باشد که این شرارت به خودش در داخل برنگردد. هرچند این اتفاقات چیزهای کوچکی هستند که رژیم صهیونیستی با آن درگیر است، آنها ماه هاست که در مدیریت کشور بلاتکلیف هستند. و خودشان با آینده پژوهی هایی که کردند متوجه شدند که آینده ای ندارند و سران اسرائیل این را متوجه شدند.

سردار نقدی بیان کرد: سرانشان متوجه شدند و با کمک آکادمی های علمی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیدند که رو به زوال و رو به پایان هستند و لذا پاتاگونیا (در آمریکای جنوبی) را انتخاب و خیلی از سران اسرائیل در آنجا ویلاسازی و بافت سازی می کنند و آینده خودشان را در آنجا می بینند. مردمشان هم بهتر است قبل از اینکه در شرایط خاصی گرفتار شوند که دیگر فرصت فروش خانه های خودشان را هم نداشته باشند، زودتر بروند و آنجا را ترک کنند.

واکنش های خارجی به حمله موشکی به دیمونا

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "اسرائیل بیتنا" در واکنش به انفجار بامدادی در نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا نوشت: شرایطی که در آن موشکی با سر جنگی 200 کیلوگرمی به سمت اسرائیل شلیک می شود، می توانست به گونه ای دیگر رقم بخورد. نتانیاهو می خوابد تا تنها برای انجام امور شخصی خود آماده شود.

آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انفجار صورت گرفته در نزدیک تاسیسات هسته ای دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد که موشک پرتاب شده از نوع موشک زمین به هوا ( اس ای 5) بوده است. وی همچنین گفته که اتفاقی افتاده مربوط به نوار غزه نیست، پدافند هوایی این رژیم موشکی را که از سمت سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده را رصده کرده است.

بوعاز جولان روزنامه نگار صهیونیست هم در این مورد گفت که به دنبال این حمله موشکی شماری از نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل احضار شدند.

درحالی که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده بود موشک سوریه که به سمت یک جنگنده اسرائیلی پرتاب شده در نزدیکی منطقه دیمونا فرود آمد، اما وبگاه عبری زیان "روترنت" از یکی از ساکنان منطقه ابوقرینات نقل کرد که این آژیر خطر درپی وقوع یک انفجار شدید به صدا درآمده است و شدت انفجار به حدی بود که خانه های ما به لرزه درآمد.

واکنش های کاربران داخلی به انفجار در دیمونا

یادته صهیونیست؟ یادته یه زمانی تو راحت می خوابیدی و ما استرس جنگ لب مرز هامونو داشتیم؟ امروز ما راحت می خوابیم و تو استرس جنگ لب مرزها تو داری... این یعنی (ان معی ربی سیهدین)

گزارش کار انتقام خرابکاری #نطنز

1: غنی سازی 60 درصد

2: هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی

3: انهدام مرکز جاسوسی موساد در عراق

4: انفجار در تاسیسات موشکی و نظامی تومر

5: موشک باران به تاسیسات دیمونا از سوریه

6: حمله پهبادی به پایگاه نظامی ملک خالد از یمن

یکی بزن ، ده تا بخور یعنی این

منابع اسرائیلی می گویند، موشکی که به سوی دیمونا روانه بوده ، سام 5 یا همان اس 200 بوده است. سوال: این موشک ، چطور توانسته 200 کیلومتر را از این همه رینگ پدافندی به سلامت عبور کند؟! ابرو می خواستید درست کنید، چشم را کور کردید که!

چیزی نشده می خواستن توی اسرائیل کسی واسه سحری خواب نمونه!

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
نظرات کاربران
  1. نصر من ا.. وفتح قریب

پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز چهارشنبه، 5 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!